بازگشت اسطوره به بایرن مونیخ؛ افنبرگ دوباره در باواریا


بازگشت اسطوره به بایرن مونیخ؛ افنبرگ دوباره در باواریا

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اشتفان افنبرگ، اسطوره این باشگاه، به بایرن بازگشته است. او از این پس به عنوان سفیر باشگاه باواریایی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که اشتفان افنبرگ، اسطوره این باشگاه و یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سالهای گذشته باواریایی‌ها، به بایرن بازگشته است. بر اساس اعلام رسمی بایرن، افنبرگ از این پس به عنوان سفر باشگاه فعالیت خواهد کرد.

افنبرگ در میان هواداران بایرن با لقب ببر شناخته می‌شود و اعلام بازگشت او به باشگاه باعث خوشحالی هواداران شده است.

بازگشت اسطوره به بایرن مونیخ؛ افنبرگ دوباره در باواریا

افنبرگ بعد از شرکت در مراسم رسمی معارفه‌اش در مقر بایرن مونیخ در اظهاراتی کوتاه گفت:" بازگشتن به بایرن حس خیلی خوبی است. من سفیر باشگاه خواهم بود. همه بایرن مونیخ را به عنوان یک خانواده می‌شناسند و من دقیقا چنین حسی دارم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که اهل تعارف نیستم. این واقعا حسی است که دارم".

افنبرگ در سال 2002 بعد از چهار سال بازی در بایرن مونیخ این تیم را ترک کرد. او با پیراهن بایرن سه بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار فاتح جام حذفی آلمان شد و در سال 2001 جام قهرمانی چمپیونزلیگ را هم بالای سر برد. اشتفان پیشتر هم سابقه بازی در بایرن را داشت و در سالهای 1990 تا 1992 با پیراهن بایرن به میدان می‌رفت. او سپس به ایتالیا رفت و در بازگشت به فوتبال آلمان چهار سال برای گلادباخ بازی کرد.

بازگشت اسطوره به بایرن مونیخ؛ افنبرگ دوباره در باواریا

افنبرگ در ادامه صحبتهای خود در مراسم امروز گفت:" من زمانی که به عنوان کاپیتان، بازوبند بایرن را به بازو می‌بستم از جان و دل برای این باشگاه و هوادارانش مایه می‌گذاشتم و حالا هم با تمام شور و عشقی که به بایرن دارم در پست جدیدم به عنوان سفیر باشگاه تلاش خواهم کرد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش