خدمات واکس زنی کفش و کمک به زائرین گمشده در موکب ثارالله(ع)


خدمات واکس زنی کفش و کمک به زائرین گمشده در موکب ثارالله(ع)

مدیر موکب ثارالله(ع) منطقه دشت بزرگ با اشاره به خدمات این موکب در مراسم پیاده روی اربعین گفت: واکس زنی کفش،کمک به زائرین گمشده و توزیع مواد خوراکی با همکاری مواکب عراقی بخشی از خدمات این موکب است.

«مهدی تقیان»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به خدمات موکب کانون ثارالله منطقه دشت بزرگ شهرستان گتوند استان خوزستان در مراسم پیاده روی اربعین اظهار کرد: موکب این کانون از سال ۱۳۹۴ در مسیر نجف به کربلا در عمود 235 به زائرین اربعین خدمت رسانی می کند و خدمات این موکب شامل پذیرایی، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و مداحی و بیان مسائل شرعی توسط دو روحانی به زبان های عربی و فارسی است.

مدیر کانون ثارالله منطقه دشت بزرگ شهرستان گتوند استان خوزستان با اشاره به اینکه این موکب دارای پنج سالن برای اسکان زائرین و خدام است، بیان کرد: واکس زنی،ماساژ زائرین،کمک به زائرین گمشده از دیگر فعالیت های موکب ثارالله است. همچنین در این موکب دو آشپزخانه برای خواهران و برداران و نیز ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است.

خدمات واکس زنی کفش و کمک به زائرین گمشده در موکب ثارالله(ع)

وی با اشاره به همکاری موکب ثارالله دشت بزرگ با مواکب عراقی همجوار موکب گفت: توزیع مواد خوراکی با همکاری مواکب عراقی در طول این ایام انجام می شود.

مدیر موکب ثارالله منطقه دشت بزرگ شهرستان گتوند استان خوزستان با اشاره به خدمات این موکب در مسیر پیاده روی اربعین سالهای گذشته گفت: توزیع غذای گرم، توزیع شربت نعناع و خرما،برپایی غرفه نقاشی کودکان و اهدای بسته های فرهنگی از جمله خدمات این موکب در سالهای گذشته بوده است.

خدمات واکس زنی کفش و کمک به زائرین گمشده در موکب ثارالله(ع)

وی گفت: در دو سال اخیر هم که به دلیل شرایط بحران کرونا مواکب اربعین در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برپا نمی شد،این موکب خدمت رسانی به آسیب دیدگان کرونا را در شهرستان گتوند مورد توجه قرار می داد و توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و سمپاشی و ضدعفونی منطقه دشت بزرگ، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به مردم و همچنین خدمت رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان انجام می گردید.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...