نیروهای اورژانس اردستان در 1000 مأموریت شرکت کردند


نیروهای اورژانس اردستان در 1000 مأموریت شرکت کردند

اردستان- مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان گفت: بیش از هزار مأموریت برای اورژانس شهرستان اردستان در ۵ ماه اول سال جاری ثبت شده و نیروهای این نهاد در این عملیات‌ها حضور یافتند.

جواد مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ۲۶ شهریور روز فوریت‌های پزشکی، اظهار داشت: مأموریت‌های اورژانس شهرستان اردستان در پنج ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به ۵ ماهه اول سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد کل تماس‌های گرفته شده با اتاق فرمان اورژانس در طی پنج ماه اول سال جاری بالغ بر ده هزار تماس بوده که تعداد ۱۰۶۴۰ تماس با اورژانس به ۱۷۰۸ مأموریت درطی ۵ ماهه اول سال منجر شده که از این تعداد ۸۴۲ مأموریت شهری و ۸۶۶ مأموریت جاده‌ای بوده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان خاطرنشان کرد: تعداد مأموریت‌های تصادفی در شهرستان در طی ۵ ماهه اول سال ۵۳۳ مورد بوده از این تعداد ۲۰۳ مورد شهری و ۳۳۰ مورد جاده‌ای می‌باشد.

مطیعی با بیان اینکه مأموریت‌های غیر تصادفی ۱۱۷۵ مورد بوده است، ادامه داد: در طی این مدت سه مورد احیای قلبی ریوی موفق داشتیم و حوادث ویژه در طی این مدت نه مورد بوده که همگی مربوط به حوادث رانندگی و ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: مأموریت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان با بیان اینکه تعداد کل مأموریت‌های انجام شده در سال گذشته ۳۵۱۱ مورد بوده، یادآور شد: از این تعداد ۱۷۵۰ مورد شهری و ۱۷۶۱ مورد مأموریت جاده بوده و تعداد مأموریت‌های تصادفی انجام شده که مربوط به حوادث رانندگی ترافیکی بوده در طی یک سال ۹۸۰ مورد بوده است.

مطیعی ادامه داد: از این تعداد ۲۹۴ مورد شهری و ۶۸۶ مورد جاده‌ای بوده و تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی شهرستان در یک سال گذشته ۲۵۳۱ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت‌های اعزامی جهت موارد مشکوک به کرونا در سال گذشته ۲۰۴ مورد بوده همچنین در طی این مدت چهار مورد کمک به مادر باردار در زایمان داشتیم.

مسئول فوریت‌های پزشکی اردستان گفت: شهرستان اردستان هفت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی دارد که از این ۷ پایگاه ۶ پایگاه به‌صورت جاده‌ای و یک پایگاه به صورت شهری می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت