حمایت رئال از وینیسیوس: اقدام قانونی می‌کنیم!


حمایت رئال از وینیسیوس: اقدام قانونی می‌کنیم!

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با هر کس به وینیسیوس جونیور، ستاره این تیم، توهین کند به صورت قانونی برخوردار خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده پیرامون شادی پس از گل خاص وینیسیوس جونیور در زمین مقابل حریفان مختلف حالا وارد مرحله جدیدی شده است.
پیش از این کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید، مدعی شده بود که این بازیکن نباید در صورت گلزنی در دربی مادرید، این حرکت را در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو انجام دهد چون عواقب بدی برایش خواهد داشت.
این اظهارات با واکنش گسترده بسیاری از هواداران رئال مادرید و حتی نیمار و رافینیا به عنوان هم تیمی‌های وینسیوس در تیم ملی برزیل همراه بود.
شب گذشته نیز پدرو براوو، رییس اتحادیه مدیر برنامه‌های بازیکنان اسپانیا، در برنامه ال‌چیرینگیتو اعلام کرد که این ستاره برزیلی باید دست از «میمون بازی» در زمین بردارد.

حمایت رئال از وینیسیوس: اقدام قانونی می‌کنیم!


این اظهارات باعث خشم و ناراحتی مدیران رئال شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای به صورت جدی به این رفتار اعتراض کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:« رئال مادرید هر نوع رفتار و اظهارات نژادپرستانه در زمین، ورزش و به صورت کلی زندگی افراد مانند اظهاراتی که در ساعت‌های اخیر علیه بازیکن ما مطرح شده است را محکوم می‌کند. ما محبت و حمایت‌مان از وینسیوس جونیور را اعلام می‌کنیم. این باشگاه آماده انجام اقدامات قانونی علیه هر کسی است که اظهارات نژادپرستانه علیه بازیکن ما مطرح کند.»
به نظر می‌رسد که این دربی مادرید که قرار است یکشنبه شب به میزبانی اتلتیکو برگزار شود، یکی از حساس‌ترین و جدی‌ترین مسابقات بین این دو تیم در چند سال اخیر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل