اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان ایلام است


اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان ایلام است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان ایلام است و باید از آن برای توسعه استان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار شامگاه جمعه در بازدیداز نمایشگاه صنایع دستی و مواکب استان ایلام در کمربندی شرقی اظهار کرد: اربعین یک ظرفیت عظیم و بزرگ برای استان ایلام است که از فرصت باید برای توسعه استان و معرفی استان در سطح ملی استفاده کرد.

وی گفت: مردم استان ایلام مانند سال‌های گذشته برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: خدمات موکب ها در استان ایلام قابل تقدیر است، مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های استان مثل بزرگراه، آزادراه، ریل قطار، توسعه فرودگاه در استان تلاش کنند.

وی گفت: در استان ایلام با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت طی ۲ هفته نزدیک به ۳ میلیون جمعیت رفت و آمد می‌کنند، برخی از مشکلات طبیعی است اما باید برای خدمات رسانی به زوار در سال‌های آینده تلاش بیشتری انجام داد.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی استان در مسیر زوار اربعین، با تک تک غرفه داران این نمایشگاه دیدار و بر توسعه نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایام اربعین در استان تاکید کرد.

امام جمعه ایلام در این بازدید بیان کرد: برای از فرصت اربعین برای توسعه و فروش صنایع دستی استان در کنار مواکب استفاده شود، این گونه نمایشگاه‌ها باید در سال‌های آینده توسعه پیدا کنند.

کریمی تبار گفت: صنایع دستی از ظرفیت‌های بزرگ استان ایلام برای اشتغال است، مسئولان از برگزاری نمایشگاه‌ها در اربعین حمایت کنند.

وی همچنین در گفتگو با غرفه داران بر توسعه فعالیت‌های صنایع دستی تاکید کرد و گفت: باید کیفیت و بسته بندی صنایع دستی استان افزایش یابد، هرچه قدر کیفیت کار بالا باشد، مشتری‌ها بیشتر می‌شوند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: صنایع دستی استان باید روش‌های مختلف تبلیغ و معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس