آغاز مراسم عزاداری اربعین حسینی در محضر رهبر معظم انقلاب


آغاز مراسم عزاداری اربعین حسینی در محضر رهبر معظم انقلاب

صدا و سیما: امروز و همزمان با اربعین حسینی عزاداری تعداد محدودی از هئیت‌های دانشجویی در محضر رهبر انقلاب آغاز شد. معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: بعد از دو سال که امکان برگزاری مراسم عزاداری...

آغاز مراسم عزاداری اربعین حسینی در محضر رهبر معظم انقلاب

صدا و سیما: امروز و همزمان با اربعین حسینی عزاداری تعداد محدودی از هئیت‌های دانشجویی در محضر رهبر انقلاب آغاز شد.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: بعد از دو سال که امکان برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به دلیل شیوع بیماری کرونا در حسینیه امام خمینی (ره) فراهم نبود، امسال این مراسم برگزار می شود .
حجت الاسلام مهدی فاطمی پور افزود: این مراسم با حضور نمایندگان هیئت‌های دانشجویی و با سخنرانی حجت الاسم عالی و مداحی میثم مطیعی صبح امروز شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
وی یاداور شد: جمعی از نمایندگان هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور در این مراسم حضور دارند.
حجت الاسلام فاطمی پور ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز محدودیت‌هایی در زمینه برگزاری تجمعات به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور وجود دارد، تمهیداتی برای این مراسم اندیشه شده است از جمله اینکه شرکت کنندگان در این مراسم واکسیناسیون کرونا را انجام داده اند و تعداد جمعیت حاضر در برنامه نیز محدود است.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه این نخستین عزاداری حضوری هیئت‌های دانشجویی در محضر رهبر انقلاب بعد از شیوع بیماری کروناست، اضافه کرد: ۱۱۰ هیئت دانشجویی در نامه‌ای که برای رهبر معظم انقلاب ارسال کردند، گزارش کاری از عملکرد خود در سال گذشته و پیگیری منویات رهبر معظم در حوزه جهاد تبیین و روشنگری که از توصیه‌هایی مورد تاکید ایشان به تجمع هیئت‌های دانشجویی سال گذشته بود، ارائه کرده اند.
وی با اشاره به قرائت سرود دسته جمعی هیئت‌ها در این مراسم اضافه کرد: دانشجویان دلتنگ این مراسم و عزاداری در محضر رهبر انقلاب هستند و امیدواریم شاهد عزاداری پرشور همراه با معرفت حسینی در محضر رهبر انقلاب باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی