ارائه سوت سایبری جدید تسلا با پرداخت دوج کوین


ارائه سوت سایبری جدید تسلا با پرداخت دوج کوین

بر اساس کاتالوگ محصول جدیدی که در روز چهارشنبه منتشر شد، سازنده خودروهای الکترونیکی تسلا در حال ارائه یک سوت سایبری جدید با الهام از سری سایبر تراک (وانت الکتریکی) آینده نگر خود است. این شرکت گفت: سوت سایبری با الهام از سایبر تراک ، نسخه محدود سوت سایبری کلکسیونی ممتاز است که از فولاد ضد زنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. سوت شامل یک ویژگی پیوست یکپارچه برای تطبیق پذیری بیشتر است.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ تمام فروش ها نهایی است و انتظار می رود محصولات ظرف 4 تا 6 هفته ارسال شوند. علاوه بر این، تسلا از خریداران می‌خواهد که فقط با دوج کوین (DOGE) پرداخت کنند. برچسب قیمت در زمان انتشار 1000 DOGE یا حدود 60 دلار است. مالیات و حمل و نقل در قیمت DOGE گنجانده شده است.

تسلا می گوید که دوج کوین تنها ارز دیجیتالی است که آن را در حال حاضر برای کالاهای انتخابی می پذیرد. مانند سایر تراکنش‌های دارایی دیجیتال، مبالغ پرداخت نادرست یا انواع دارایی‌های ارسال شده به آدرس آن بازگردانده یا بازپرداخت نمی‌شود. کاربران برای پرداخت کالاهای تسلا به کیف پول دوج کوین نیاز دارند.

این مسئولیت خریدار است که اطمینان حاصل کند که دوج کوین به طور دقیق منتقل شده است.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یکی از حامیان برجسته دوج کوین بوده و سال گذشته ادعا کرد که «دوج کوین برای پرداخت بهتر از بیت کوین است». پس از تسلا، اسپیس ایکس نیز در ماه مه شروع به پذیرش دوج کوین به عنوان پرداخت برای کالا کرد. این کارآفرین میلیاردر فناوری اخیراً پس از شکایت 258 میلیارد دلاری، حمایت خود از DOGE را دوبرابر کرد و گفت: "من به حمایت از دوج کوین ادامه خواهم داد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی