تشدید نظارت بر 14 مجتمع بین راهی یزد در ایام بازگشت زائران اربعین


تشدید نظارت بر 14 مجتمع بین راهی یزد در ایام بازگشت زائران اربعین

یزد- معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از تشدید نظارت بر ۱۴ مجتمع بین راهی یزد در ایام بازگشت زائران اربعین خبر داد.

حامد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصادف شدن ایام بازگشت زائران اربعین و ایام پایانی سفرهای تابستانی اظهار داشت: به همین منظور نظارت و بازرسی مجتمع های بین راهی محورهای استان یزد تشدید شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در استان یزد ۱۴ مجتمع بین راهی در حال بهره برداری است که نظارت بر تمامی بخش های پمپ بنزین و گازوئیل، رستوران، نمازخانه و سرویس های بهداشتی این مجتمع ها با جدیت انجام می شود.

معتمدی با بیان اینکه در تمام ایام سال، نظارت بر این مجتمع ها انجام می شود، افزود: به دلیل حجم بالای مسافران در محورهای استان، این نظارت ها افزایش یافته است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: بیشترین‌ تمرکز بر خدمت رسانی مطلوب در مجتمع های واقع در محورهایی است که مسیر بازگشت زائران از مرزها، بویژه مرزهای چذابه، شلمچه و مهران است.

وی از مردم خواست: در مسیر بازگشت خود به استان یزد، با حضور در این مجتمع ها به استراحت و تجدیدقوا بپردازند تا سفری سلامت و بدون خطر ناشی از خستگی و خواب آلودگی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی