چند راه حل ساده برای دفع انگل


چند راه حل ساده برای دفع انگل

یک راه ساده برای درمان اکسیور (کرمک )، نخود است که می توان برای درمان کودکان نیز به کار برد.

به گزارش بهداشت نیوز، راه ساده برای درمان اکسیور (کرمک ) نخود(pea) است که می توان برای درمان کودکان نیز به کار برد. مقداری نخود را باآب بپذیرد و بعد آن را بکوبید و در دو لیوان آب نیمه گرم بریزید وباید بیمار روزی چند مرتبه در آن بنشیند.تخم انگل کرمک از راه غذا ویا دست خود بیمار وارد بدن می شود و در دردستگاه گوارش به کرم بالغ تبدیل می شود.

راه دیگر برای این مشکل این است که شما قبل از صبحانه مقادر ( تنتور افسنین 10قطره –تنتور رازیانه 20 قطره – آب هویچ 60میلی لیتر از آب کلم هم می توانید استفاده کنید )به کودکتان بدهید و تا دو هفته این کار را تکرار کنید و یا هر روز صبح یک حبه سیر را له کرده با کمی عسل مخلوط کنید سپس در یک فنجان شیر گرم حل کرده و به کودکتان بدهید.

برای دفع انگل های روده و ژیاردیا از دم کرده های زیر استفاده کنید.

بومادران و درمنه (20گرم)و آویشن (15گرم)، یادتان باشد این دم کرده را همیشه قبل از غذا به مقدار 2 استکان برای دفع انگل ها ی روده میل کنید.

یک روش سخت که باعث می شود همه کرم ها بمیرند اگر می توانید 18 ساعت چیزی نخورید بعد از 18 ساعت دوکیلو اسفناج را بپزید و آب آن را بگیرید و با نمک اسفناج را میل کنید این کار باعث می شود همه ی کرم ها نابود شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیماری‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر