گالری‌گردی در پایتخت


دنیای اقتصاد : در هفته آخر شهریور نمایشگاه‌های زیادی در گالری‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان هستند. نکته مهم این است که حالا دیگر در عرصه هنرهای تجسمی برای هر سلیقه‌ای انتخابی وجود دارد. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

مجمع الجزایر تنهایی: نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سارا حسینی اختصاص دارد و در پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵ درحال برگزاری است. در بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده: «به چشم‌اندازی وارد شدیم که بدن‌ها و اشیا ساخته‌اند، در مکعبی روشن که پیش روی ماست. ‌چمنزاری نامرئی ما را دعوت می‌کند به انتظارِ مرکبی بی‌سوار. مسندی تاریک، و قایقی بی‌بوم‌‌و‌بر، که پیراهن بادبانش است و رشته‌های توری بی‌ماهی از آن آویزان...» نمایشگاه انفرادی «مجمع‌الجزایر تنهایی» تا هشتم مهرماه ادامه دارد و همه‌روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

سفر پیدایش: نمایشگاه انفرادی «سفر پیدایش» که به نمایش آثار صفا امیرمقدم اختصاص دارد، در گالری ژاله به نشانی تهران، خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن‌بست پروانه، پلاک ۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ شهریورماه ادامه دارد، علاقه‌مندان همه‌روزه به‌جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

واقعیت ناگوار: نمایشگاه انفرادی «واقعیت ناگوار یا از چیزهایی که نمی‌توان سخن گفت» که به نمایش آثار نوگل مظلومی اختصاص دارد، در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ مهرماه ادامه دارد، همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

وقفه: این نمایشگاه انفرادی که به نمایش آثار مهتاب علی‌آبادی اختصاص دارد در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. علاقه‌مندان به دیدن آثار این نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ شهریورماه فرصت دارند همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ از آن دیدن کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان