توسعه‌ شرکت های دانش بنیان‌ ایرانی در ونزوئلا


توسعه‌ شرکت های دانش بنیان‌ ایرانی در ونزوئلا

شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با هدف توسعه بازار‌های صادراتی در آمریکای جنوبی محصولات خود را در ونزوئلا عرضه کرده اند.

راه اندازی مراکز سلول درمانی و توسعه‌ زیرساخت‌های انرژی از رویکرد‌های دانش بنیان‌ها در بازار ونزوئلا است؛ دستگاه‌های تشخیص و شناسایی و ابزار دقیق از جمله دستاورد‌های پیشرفته‌ دانش بنیان‌ها برای صنایع پرتودهی هستند.

حمید زاده، یک فناور گفت: با توجه به این که ونزوئلا در بخش‌های پزشکی کار می‌کند، می‌توانیم در بحث تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق به این حوزه کمک کنیم.

ارائه دارو‌های پیشرفته برای درمان سرطان مانند دارویی که برای درمان بیش از ۱۹ سرطان کاربرد دارد از دیگر محصولات شرکت‌های دانش بنیان است.

شیخ الاسلامی، فناور حوزه‌ دانش بنیان گفت: ما توانستیم دو داروی مهم را در کشورمان بومی سازی کنیم.

مدیر مرکز سلول درمانی ونزوئلا نیز تصریح کرد: از موفقیت آمیز بودن این همکاری یقین داریم؛ چرا که ایران از دانشمندان و متخصصین بسیار خوبی برخوردار است.

رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این باره اظهار کرد: دو نفر از بهترین متخصصان این کشور همکاری تحقیقاتی مشترک در این حوزه انجام می‌دهند. امیدواریم این همکاری‌ها از حوزه‌ صرفا علمی توسعه پیدا کنند و به حوزه‌ی شرکتی برسند.

با هدف توسعه‌ صادرات در بازار ونزوئلا نمایشگاه محصولات دانش بنیان‌ها با حضور رئیس جمهور این کشور افتتاح خواهد شد؛ با توجه به توان بالای شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم قرار است به زودی مرکز تحقیقات ، درمانی و سلول درمانی در ونزوئلا تاسیس شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن