اسنپ اسمایل چیست؟


اسنپ اسمایل چیست؟

اسنپ اسمایل یک وسیله دندانپزشکی مقرون به صرفه، غیرتهاجمی و کاملاً برگشت‌پذیر است که می‌تواند به راحتی و بدون درد، لبخندی زیبا به شما هدیه دهد. این وسیله یک راه اثبات شده، آسان و بدون درد برای به دست آوردن لبخندی زیبا، بدون پروسه‌های...

اسنپ اسمایل یک وسیله دندانپزشکی مقرون به صرفه، غیرتهاجمی و کاملاً برگشت‌پذیر است که می‌تواند به راحتی و بدون درد، لبخندی زیبا به شما هدیه دهد. این وسیله یک راه اثبات شده، آسان و بدون درد برای به دست آوردن لبخندی زیبا، بدون پروسه‌های پیچیده و تهاجمی دندان‌پزشکی است. شاید تعجب کرده باشید که این وسیله واقعا چه شکلی است و چگونه کار می‌کند. ما در این مقاله اسنپ اسمایل، موارد استفاده و مزایا و معایب آن را بررسی می‌کنیم.

اسنپ اسمایل چیست؟

اسنپ اسمایل و شیوه عملکرد آن

اگر یکی از دندان‌های شما افتاده باشد و مایل نباشید به هر دلیلی دندان بکارید، راه قدیمیِ اصلاح ظاهر دندان‌ها، پروتزهای قطعه‌ای بدون قلاب است. اگر این روش را انتخاب کنید، حتی اگر چند دندان دچار مشکل شده باشند، باز هم مجبورید چند پروتز مجزا تهیه کنید. با این حال پروتزها نمی‌توانند ظاهر زیبایی به سایر دندان‌ها بدهند و آنها را سفید و درخشان کنند. ممکن است بخواهید یک دست، دندان سفید و تمیز داشته باشید که به روش غیر تهاجمی در دهان شما قرار بگیرند و هر وقت می‌خواهید آنها را بیرون بیاورید. این همان امکانی است که اسنپ اسمایل در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از ۸ سال تحقیق و توسعه گسترده، این روش جدید و مقرون به صرفه پا به عرصه وجود گذاشت. اسنپ اسمایل شبیه یک قالب برای دندان‌ها است که نازک، قوی و مقاوم در برابر لکه با ظاهر دندان‌های طبیعی است. از همه مهتر این‌که می‌توانید با آن غذا بخورید، بنوشید و صحبت کنید. مراقبت از این وسیله آسان است و می‌‌تواند یک راه حل موقت یا دائمی برای بهبود ظاهر دندان‌ها و لبخند شما باشد. این وسیله برای دندان‌های بالا و پایین موجود است.

اسنپ اسمایل تقریبا برای همه قابل استفاده است

این وسیله را تقریبا همه افراد می‌توانند استفاده کنند. شما تنها دو جلسه برای قالب گرفتن و سایز کردن اسمایلی‌های خود نیاز دارید. پس از آن می‌توانید آنها را به خانه ببرید و هر وقت که می‌خواهید داخل دهان خود بگذارید. اسنپ اسمایل به راحتی روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد و جدا می‌شود.

این وسیله برای موارد زیر فوق العاده عمل می‌کند:

  • دندان‌های کج یا به هم ریخته
  • دندان‌های لکه‌دار یا تغییر رنگ یافته
  • دندان‌های از دست رفته
  • دندان‌های فرسوده، شکسته یا ناهموار
  • هر کسی که می‌خواهد از سوزن و مته دندانپزشکی اجتناب کند، اما دندان‌های زیبایی داشته باشد.
  • به طور کلی هر کسی که می‌خواهد دندان‌های زیباتری داشته باشد

مزایای اسنپ اسمایل

برخی مزایای استفاده از این درمان فوق العاده، شامل موارد زیر است:

مقرون به صرفه بودن: در مقایسه با روش‌های جایگزین، اسنپ اسمایل مقرون به صرفه است. هزینه‌ها بسته به عوامل مختلفی می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر آن را برای یک فک سفارش دهید، ارزان‌تر از حالتی است که برای دو فک باشد. علاوه بر این، پزشکی که کار را انجام می‌دهد، کلینیک و کیفیت نهایی، اثر زیادی روی قیمت دارد.

غیر تهاجمی بودن: لمینیت کردن دندان، نیاز به برداشتن مینای دندان دارد. این کار ساختار طبیعی دندان و سلامت کلی دهان را به خطر می‌اندازد. اما اسنپ اسمایل به سادگی روی دندان‌های طبیعی قرار می‌گیرد، بنابراین هیچ تغییری لازم نیست.

نتایج فوری: درمان ارتودنسی ممکن است یک تا دو سال طول بکشد؛ گاهی اوقات حتی بیشتر. اما با این وسیله، بیماران به سادگی و در عرض چند ثانیه می‌توانند دندان‌های مرتبی را داشته باشند؛ حتی مرتب‌تر از آنچه از ارتودنسی حاصل می‌شود.

بدون نیاز به بی‌حسی: بسیاری از درمان‌های زیبایی نیاز به بی‌حسی موضعی دارند. اما اسنپ اسمایل نیازی به سوراخ کردن یا برش ندارد، بنابراین نیازی به بی‌حسی نخواهید داشت.

نتایج سریع: این دستگاه را در دو جلسه می‌توان قالب‌گیری کرد و ساخت.

گارانتی: همه انواع و لوازم اسنپ اسمایل دارای ۱۲ ماه گارانتی محدود هستند.

معایب اسنپ اسمایل

در کنار مزایای زیاد، این وسیله معایبی هم دارد:

نیاز به تعویض دارد: به طور متوسط، دو تا پنج سال دوام می‌آورد و پس از آن نیاز به تعویض دارد.

شکاف بین دندان‌ها حذف می‌شوند: از آنجایی که اسنپ اسمایل از یک قطعه یکپارچه رزین ساخته شده است، هیچ شکافی بین دندان‌ها وجود ندارد. اگر کسی به دقت نگاه کند، می‌تواند متوجه شود که شما پروتز دارید.

ممکن است قدری مصنوعی به نظر برسد: چون ‌های جایگزین کاملا بدون عیب و نقص و سفید هستند، ممکن است نتایج قدری مصنوعی شود. به همین دلیل لازم است با پزشک مشورت کنید تا نتایج طبیعی شوند.

دندان‌ها ممکن است حجیم به نظر برسند: از آنجایی که اسنپ اسمایل مستقیماً روی دندان‌های طبیعی قرار می‌گیرد، یک لایه روی آنها می‌آید و ممکن است دندان‌ها بزرگ و حجیم به نظر برسند.

تحت پوشش بیمه نیست: مانند تمام درمان‌های زیبایی دندان، بیمه این روش را پوشش نمی‌دهد. حتی اگر ظاهر دندان‌های شما واقعا نیاز به تغییر داشته باشد.

اسنپ اسمایل چیست؟

جمع بندی:

اسنپ اسمایل یک روش جدید و جایگزین برای بهبود ظاهر دندان‌ها است. در این روش یک قالب یکپارچه روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و ظاهری زیبا و سفید و بدون نقص به آنها می‌دهد. شما هر زمانی که بخواهید می‌توانید این قالب را بیرون بیاورید. اما در عین حال می‌توانید با آن به راحتی بخورید، بیاشامید و صحبت کنید. اسنپ اسمایل در مواردی که دندان‌ها کدر هستند، لک دارند، نامنظم هستند و یا چند عدد از آنها از بین رفته‌اند، برای بهبود ظاهر دهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش نسبت به سایر روش‌های زیبایی، قیمت کمتری دارد و راحت‌تر به کار برده می‌شود.

منبع: سایت میخک https://mikhakdental.com/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...