ترافیک نیمه‌سنگین در پنج جاده کشور


ترافیک نیمه‌سنگین در پنج جاده کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک نیمه‌سنگین در پنج جاده کشور خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در پنج جاده کشور

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل نساء تا گچسر و مسیر شمال به جنوب این جاده حدفاصل مجلار تا پل دزبن گزارش شده است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های نارنجستان ، سه‌راهی چلاو و مبارک آباد وجود دارد.


وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس نیمه‌سنگین است و این وضعیت در محور ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های ایلام ، تونل آزادی و گلمه نیز مشاهده می‌شود.


شیرانی اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور مهران - ایلام محدوده‌های کنجانچم و مهدی آباد وجود دارد و تردد روان در محور شلمچه - خرمشهر و چذابه - بستان انجم می‌شود. همچنین تردد در محور قصر شیرین - سرپل ذهاب نیز روان است.


وی درباره وضعیت انسداد مسیرها گفت: تنها محور شریانی مسدود کشور ریگان - ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند است.

به گفته شیرانی، هیچگونه مداخله جوی خاصی در جاده‌ها مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مشکل برقرار است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر