وفادارترین هوادار : 50 سال فقط یک بازی از دست دادم!


وفادارترین هوادار : 50 سال فقط یک بازی از دست دادم!

لوچی پارتچی، یکی از هواداران بارسلونا، است که شاید بتوان لقب وفادارترین هوادار دنیا را به او داد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران باشگاه‌های اروپایی که کارت رسمی هواداری تیم‌های محبوب‌شان را دارند، هر فصل برای خرید تمامی بلیت‌های بازی‌های خانگی اقدام می‌کنند.
خریدها این سری بلیت‌ها که به بلیت فصل معروف هستند در بین هواداران باشگاه‌های اروپایی رایج است و معمولا هر صندلی برای چندین سال متوالی به فرد مشخصی تعلق دارد که هر فصل برای تشویق تیم محبوبش در دیدارهای خانگی در ورزشگاه حاضر می‌شود.
شاید بعضی از آنها نیز در دیدارهای خاص و حساس مانند بازی با دیگر تیم‌های بزرگ یا مراحل حذفی لیگ قهرمانان راهی شهر یا حتی کشور دیگری شوند تا حمایت و عشقی که به تیم‌شان دارند را نشان دهند.
اما بحث لوچی پارتچی کاملا از تمامی این افراد جدا است. این هوادار مسن بارسلونا رکوردی دارد که شاید در اختیار هیچ فرد دیگری در بین فوتبال‌دوستان اروپایی نباشد. پارتچی در طول پنجاه سال اخیر در تمامی دیدارهایی که بارسلونا برگزار کرده، همراه این تیم بوده است.
او در این باره به DAZN گفت:« من هرگز هیچ دیداری را در لیگ از دست ندادم. تنها دیداری که در 50 سال گذشته موفق نشدم از نزدیک ببینم، دیدار بارسا برابر پی اس وی آیندهوون بودم. این بازی را از نزدیک ندیدم چون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده بودم.»
به نظر می‌رسد که به راحتی می‌توان لقب وفادارترین هوادار فوتبال اروپا در سطح باشگاهی را به این هوادار پا به سن گذاشته بارسا اهدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان