فعالیت تیم‌های گشت پلیس در استان زنجان تشدید می‌شود


فعالیت تیم‌های گشت پلیس در استان زنجان تشدید می‌شود

زنجان-رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برای جلوگیری از هنجارشکنی برخی رانندگان، تیم‌های گشت شبانه پلیس برای کنترل ترددها در استان تشدید می‌شود.

سرهنگ محمدحسین خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در طول شب تیم‌های گشت پلیس زنجان به صورت نامحسوس و محسوس در حال گشت‌زنی و انجام وظیفه هستند، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پلیس راهور، تشدید این گشت‌ها در راستای جلوگیری از بروز حوادث تلخ رانندگی در داخل شهرها است.

وی با توصیه به خانواده‌ها مبنی بر اینکه باید نسبت به تردد فرزندان خود حساس باشند تا شاهد بروز حوادث ناگواری نباشیم، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای اینکه فرزندان‌شان درگیر سوانح رانندگی داخل شهر نشوند، باید نسبت به ورود و خروج آن‌ها از منزل حساسیت نشان دهند.

خلجی با تاکید بر اینکه پلیس راهور با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد کرد، ادامه داد: ماموران پلیس راهور در زنجان به تجهیزاتی چون لباس، دوربین، کارت شناسایی و جلیقه مجهز بوده و برای اینکه بتوانند وضعیت رانندگی درون شهری را کنترل کنند، به صورت محسوس و نامحسوس به گشت‌زنی می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از بروز یک سانحه رانندگی دلخراش درون شهری طی هفته های گذشته در زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دلخراش که در خیابان صفا رخ داد، به دلیل خطای ۱۰۰ درصد انسانی، دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به خاطر شدت جراحات وارده، به مرکز درمانی منتقل شد.

خلجی با تاکید بر اینکه رعایت سرعت مطمئنه می‌توانست از بروز چنین حادثه دلخراشی جلوگیری کند، عنوان کرد: مسئولان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که قشر جوان نیازمند تخلیه هیجانات خود هستند اما به دلیل نبود مکان مناسبت از جمله پیست اتومبیلرانی، اقدام به انجام حرکات خطرناک در خیابان کرده و حوادث تلخی را رقم می‌زنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان