قاسمپور و حریف آمریکایی؛ تلفیق قدرت، هوش و احترام!/ کاکس: این ایرانی واقعا باهوش و قدرتمند است


قاسمپور و حریف آمریکایی؛ تلفیق قدرت، هوش و احترام!/ کاکس: این ایرانی واقعا باهوش و قدرتمند است

قاسمپور - کاکس رقابتی نیست که به مسابقات جهانی صربستان محدود شود. جنگ دو قهرمان ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" رقابت فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد با وجود رد و بدل شدن امتیازات کم، جذابیت فوق‌العاده‌ای داشت و دوستداران کشتی به ویژه ایرانی‌ها از آن لذت بردند.
اما نکته ویژه در خصوص این مسابقه احترام متقابل دو کشتی‌گیر به یکدیگر بود. جایی که پس از مسابقه نیز هردو با تعریف از رقیب خودشان، از عملکرد ارائه شده در فینال راضی بودند.
کامران صحبت‌هایش را پس از کسب مدال طلا این‌طور آغاز کرد:"امیدوارم این طلای من روحیه مردم ایران را که چند روزی است که از شروع مسابقات در انتظار مدال طلا هستند، بالا برده باشد."
کامران در مورد جیدن کاکس، رقیب قدرتمند امریکایی‌اش در فینال گفت:"حریف من حریف بسیار تکنیکی و زرنگ بود. من حتی یک امتیاز هم به او ندادم که می توانست من را در خطر از دست دادن طلا قرار دهد. خوشحالم که آمادگی من برای این مسابقه باعث شد تا مدال طلا را کسب کنم."

قاسمپور و حریف آمریکایی؛ تلفیق قدرت، هوش و احترام!/ کاکس: این ایرانی واقعا باهوش و قدرتمند است
جیدن کاکس که رفتارش پس از پایان مسابقه با وجود شکست، تحسین ایرانی‌ها را به همراه داشت، در مورد از دست دادن طلا مقابل حریف ایرانی‌اش، با تمجید از کامران قاسمپور گفت:" فقط می خواستم پی در پی حمله کنم. من برای به دست آوردن امتیاز یا هر چیزی تمام تلاش خود را کردم. این کشتی احتمالاً بیشترین کاری است که در یک مسابقه انجام دادم و هیچ امتیازی نگرفتم که نشان دهنده توانایی ها و بهره هوشی رقیبم است."
کاکس در مورد احترامی که بین او و کامران وجود دارد نیز در انتها صحبت کرد" نبرد شش دقیقه است و ما هر دو از آن لذت بردیم، برای رسیدن به چیزی که می خواستیم یعنی طلا رقابت کردیم و فشار آوردیم و امروز او به برتری رسید. احترام متقابل زیادی بین ما وجود دارد. من تلاش زیادی کردم تا به اینجا رسیدم و از چیزی پشیمان نیستم. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان