مقاوم‌سازی 63 درصد واحدهای مسکونی روستایی در اردبیل


مقاوم‌سازی 63 درصد واحدهای مسکونی روستایی در اردبیل

اردبیل-مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون ۶۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مقاوم‌سازی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سبحانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان در رابطه با اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی استان اظهار کرد: تاکنون ۶۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مقاوم‌سازی شدند.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت «طرح ملی مسکن استان» افزود: طبق آمارها تاکنون ۲۵ هزار و ۳۵۷ نفر در طرح ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند که ۷ هزار و ۵۷۸ افراد واجد شرایط افتتاح حساب بوده و از این تعداد نیز ۲ هزار و ۷۳۲ نفر آورده اولیه خود را برای اجرا و تکمیل واحدها واریز کرده‌اند.‌

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه تعداد ۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر حائز شرایط شدند، تصریح کرد: تعداد واحدهای شروع شده طرح نهضت ملی مسکن استان یک هزار و ۹۶۷ واحد است که از این تعداد ۴۱۵ واحد مسکونی به مرحله اتمام اسکلت رسیده‌اند.

سبحانی بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در شهرهای پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، نیر، بیله‌سوار و نمین در حال اجرا است.

وی به صدور سند مالکیت برای واحدهای فاقد سند در روستاها و شهرهای کوچک استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۷۵۳ جلد سند در روستاها و شهرهای کوچک صادر شده است که از این تعداد ۹۶ هزار و ۲۵۰ جلد سند روستایی و ۸ هزار و ۵۰۳ جلد سند شهری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته