«بوم و بانو»؛ عشق، مذهب و سیاست به روایت تاریخ


«بوم و بانو»؛ عشق، مذهب و سیاست به روایت تاریخ

همواره مخاطبان سینما و تلویزیون نسبت به سریال‌های تاریخی، مخصوصا تاریخ معاصر توجه خاصی داشته‌اند.

همواره مخاطبان سینما و تلویزیون نسبت به سریال‌های تاریخی، مخصوصا تاریخ معاصر توجه خاصی داشته‌اند. سریال‌هایی که بخشی از تاریخ کشور را به تصویر کشده و برای نسل‌هایی که آن روزها را ندیده‌اند مانند یک کتاب داستان، قصه‌های جذاب و گاه غمناکی را تعریف می‌کند. سریال « بوم و بانو » محصول شبکه 2 سیما از همین سریال‌هاست که در ماه محرم سال 1399 پخش شده و اکنون می‌توانید همه قسمت‌های این سریال جذاب را در آخرین خبر تماشا کنید.

داستان چیست؟

«بوم و بانو»؛ عشق، مذهب و سیاست به روایت تاریخ

داستان سریال در زمان پهلوی اول می‌گذرد و موضوعش حول کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای امام حسین(ع) است. «بوم و بانو» که در زمان پخش با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده بود، کلکسیونی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است که در لوکیشن‌های جذاب، داستانی از عشق، سیاست و مذهب را به تصویر کشیده است. کارگردان سریال سعید سلطانی است که سریال «ستایش» را با چندین فیلم و سریال مخاطب‌پسند دیگر در کارنامه‌اش دارد. در این سریال بازیگران مطرحی همچون مسعود رایگان، دیبا زاهدی، ساغر قناعت، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، شیوا خنیاگر، کاوه خداشناس، امیر غفارمنش، ساناز سماواتی، آزیتا لاچینی و... بازی می‌کنند که به خوبی توانسته‌اند از پس نقش تاریخی‌شان بربیایند. همچنین «بوم و بانو» اولین تجربه حضور تلویزیونی چند بازیگر جوان مانند ساغر قناعت است که این روزها شاهد هنرنمایی‌اش در سریال «نوبت لیلی» هستیم.

«بوم و بانو»؛ عشق، مذهب و سیاست به روایت تاریخ

این سریال که بخشی از تاریخ کشور را به تصویر کشیده است، ملودرامی عاشقانه است که سعی کرده به تاریخ وفادار بماند و در کنار تعریف کردن داستانش، به یکی از هنرهای سنتی ایرانی یعنی نقاشی قهوه‌خانه‌ای و پرده‌های تعزیه هم بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها