نوآوری در حوزه تجهیزات پلیسی و امنیتی


نوآوری در حوزه تجهیزات پلیسی و امنیتی

با هدف رونق کسب‌وکار‌ها در حوزه فناوری‌های نوآورانه علوم شناختی، آخرین دستاورد‌ها و محصولات ایران‌ساخت در حوزه پلیسی، ایمنی و امنیتی ارائه می‌شود.

در ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های شناختی و رونق کسب و کار‌های فعال در این حوزه همواره از موضوعات مطرح بوده که در این راستا اقداماتی انجام داده است.

سیاست ستاد برای رسیدن به این اهداف، ایجاد زیست‌بوم‌های مناسب برای گسترش فعالیت بخش خصوصی و توسعه اقتصاد دانش بنیان با حمایت از بازیگران آن در سطح ملی و فعال سازی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی است.

بر همین اساس به‌منظور رونق کسب و کار در حوزه فناوری‌های نوآورانه درحوزه علوم شناختی، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این حوزه می‌توانند در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی ابپاس در تهران شرکت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی IPAS با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و اهدافی از قبیل بروزرسانی، توسعه و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی، آشنایی فعالان حوزه‌های امنیتی و ایمنی با آخرین فناوری‌های روز، حمایت از نخبگان و مخترعان، رونق اقتصادی و افزایش تولید برگزار می‌شود.

این نمایشگاه سالانه با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برپا می‌شود و فرصت مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این صنعت قرار دهد تا با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌های نوآورانه آتی خود را هدایت کند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی و امنیتی و ایمنی به مدت چهار روز از ۲۵ مهر امسال در محل مصلی آمام خمینی (ره) برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سایت این نمایشگاه و کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام و شرکت دراین رویداد اقدام کنند.

توسعه ابزار‌ها و زیست‌بوم سیستم نوآوری درحوزه علوم و فناوری‌های شناختی در برنامه ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی قرار دارد و به منظوراشتغال آفرینی، از تقویت و گسترش بازار کسب و کار‌های شرکت‌های دانش بنیان و خلاق درحوزه علوم شناختی حمایت می‌‎کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید