بازگشت 78 درصد از زائران اربعین به استان فارس


بازگشت 78 درصد از زائران اربعین به استان فارس

شیراز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از بازگشت ۷۸ درصد از زائران به استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا راستیار ضمن اعلام بازگشت ۷۸ درصد زائران تا پایان روز ۲۶ شهریور به استان اظهار داشت: ۷ شرکت حمل و نقل مسافری و کارت هوشمند ۹ ناوگان اتوبوسی که در امر جابه جایی زائران مرتکب تخلف شده بودند غیر فعال شدند.

وی از زائران خواست هرگونه تخلف را به پلیس راه و همکاران راهداری و حمل و نقل که در ایستگاههای کنترل دروازه ای استان مستقر هستند اعلام کنند، همچنین تلفن ۱۴۱ راهداری به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس درباره قیمت بلیت اتوبوس بیان داشت: اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۵۱ هزار تومان و ۴۴ نفره ۳۰۶ هزار تومان از شیراز به شلمچه در زمان رفت و اکنون در زمان برگشت می‌باشد و در این زمینه نیز در پایانه کار اندیش شیراز با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و تشکل صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین تعیین جایگاه اربعین نظارت بر قیمت‌های مصوب صورت می‌پذیرد.

راستیار با اشاره به اینکه ۵۰۰ راهدار و کارشناس حمل و نقل استان در طرح اربعین سال جاری خدمت رسانی می‌کنند اظهار داشت: این طرح تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است از ابتدای شهریور تا پایان روز ۲۶ شهریور نزدیک به ۶۰ هزار نفر از استان با اتوبوس به شلمچه و مهران عزیمت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس