رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی چه گفت؟


رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مهسا امینی چه گفت؟

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس جمهور در تماس تلفنی با خانواده مرحوم مهسا امینی،ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

وی گفت: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

پیشنهاد علی مطهری برای روشن شدن پرونده فوت مهسا امینی

در این تماس تلفنی، خانواده مرحومه امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

در پی انتشار اخباری درباره حادثه برای یک دختر جوان و فوت او، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه به وزیر کشور دستور داد که علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به‌شکل ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

بر این اساس احمد وحیدی هم به معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه ماموریت داد که موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهد.

وزیر کشور خطاب به سید مجید میراحمدی تاکید کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا