تجلیل از 4 هزار رزمنده در کهگیلویه و بویراحمد


تجلیل از 4 هزار رزمنده در کهگیلویه و بویراحمد

رکنا: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تدارک ۶۲ عنوان برنامه و چهار هزار و ۷۸۳ ریز برنامه در دفاع مقدس خبر داد و گفت: از چهار هزار رزمنده استان در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ امیر عباس آسمند ظهر امروز (یکشنبه ۲۷ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که بتوانیم با بررسی هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یک مسئله راهبردی و ضروری با نیازها و ضرورت‌های جامعه برای حال و آینده ارتباط عمیق برقرار کنیم.

آسمند افزود: برنامه‌های مختلفی در قالب ۶۲ عنوان برنامه و چهار هزار و ۷۸۳ ریزبرنامه در طول هفته دفاع مقدس و یک هفته بعد از آن در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، چهار هزار رزمنده دفاع مقدس و دو هزار همسر، مادر و دختر شهید ۳۰ شهریورماه در سطح استان برگزار می‌شود.

آسمند از رژه همایش و اقتدار در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نیروهای مسلح استان، بسیج قشار، نیروی انتظامی و… در این برنامه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز کرد: برنامه منسجم شبیه‌سازی عملیات بیت‌المقدس در پارک ساحلی شهر یاسوج از اول تا پایان هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۴۸ سپاه فتح انجام می‌شود.

آسمند گفت: رونمایی از تولیدات فضای مجازی شامل پادکست و کلیپ، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر توسط ادارات و سازمان‌ها، زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هفته دفاع مقدس، شب‌های شیدایی با مشارکت صدا و سیما، جشنواره اسوه صبر و مقاومت، برگزار خواهد شد.

وی گفت: از ۱۵ کتاب جدید در حوزه شعر، تاریخ شفاهی، خاطره گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک