جزئیات درگیری در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در بابلسر


اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران در بابلسر در چند روز گذشته آغاز شده و پولادمردان در اردوی تیم ملی خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می کنند. در این میان اما یک اتفاق عجیب اردوی تیم ملی وزنه برداری را تحت الشعاع...

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران در بابلسر در چند روز گذشته آغاز شده و پولادمردان در اردوی تیم ملی خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می کنند.

در این میان اما یک اتفاق عجیب اردوی تیم ملی وزنه برداری را تحت الشعاع قرار داد و بدل به تیتر اخبار کرد.

در آخرین روزهای هفته گذشته و منتهی به تعطیلات ناگهان خبر آمد که کیانوش رستمی و علی هاشمی دو وزنه بردار باسابقه تیم ملی در تمرینات با یکدیگر درگیر شده اند. شدت درگیری به اندازه ای بالا بوده که طرفین قصد گلاویز شدن و برخورد فیزیکی داشته اند اما با وساطت اطرافیان ماجرا موقتا فیصله یافته. هر چند که دو وزنه بردار از اردو اخراج شده اند.

این خبری بود که اواخر هفته گذشته منتشر شد اما هیچ جزئیاتی از درگیری این دو وزنه بردار رسانه ای نشد. در ابتدا و با توجه به سابقه منفی کیانوش رستمی بسیاری به صورت پیش فرض وزنه بردار یاغی تیم ملی را مقصر اصلی قلمداد کرده و پیش بینی کردند که احتمالا کیانوش در اردوی تیم ملی جنجال به پا کرده اما این بار استثنائا کیانوش با تنهایی مقصر نبود! وزنه بردار خودمحور و یاغی تیم ملی در دوره جدید تشکیل تیم ملی طلبکاری سابق را کنار گذاشته و برخلاف همیشه بدون جنجال و هیاهو در تمرینات شرکت می کند. به نظر می رسد رستمی از اتفاقات تلخ چند سال اخیر درس گرفته و برای بازگشت پرفروغ به میادین برنامه ها دارد اما در تمرین تیم ملی این بار علی هاشمی وزنه بردار المپیکی ایران بوده که به کیانوش گیر می دهد و بگومگوی آنها از یک متلک شروع می شود.

دو طرف تا آستانه کتک زدن یکدیگر پیش می‌روند تما در نهایت با وساطت حاضرین ماجرا موقتا تمام می شود تا دو وزنه بردار از اردوی تیم ملی خارج شوند.

در این میان رفتار منفعلانه و سکوت سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی در قبال رفتار دو شاگردش بسیار عجیب است. علی حسینی با هر دو وزنه بردار هم دوره و هم تیمی بوده و پس از انتصاب به سرمربیگری وی پیش بینی می شد با توجه به هم دوره بودن وی با وزنه برداران باسابقه و البته اختلاف سنی اندک وی، بتواند با رفاقت و صمیمیت بیشتر ارودی تیم ملی را کنترل کرده و خبری از حواشی چند وقت اخیر نباشد. اما در ماجرای درگیری رستمی با هاشمی، سرمربی تیم ملی تنها نظاره گر جنگ و جدل و الفاظ 18+ رد و بدل شده بود و ترجیح داد وارد دعوا نشود! در حالیکه سرمربی تیم ملی باید از همان لحظه نخست با خاطی و مقصر ماجرا برخورد می کرد تا کار به جای باریکتر نکشد، تنها سکوت پیشه کرد و ترجیح داد تا از وقتی وارد درگیری شود که کار از کار گذشته بود.

سرمربی تیم ملی البته کار درستی کرد و با ارسال نامه به کمیته انضباطی خواستار برخورد با دو وزنه بردار خاطی شد. اتفاقی که باعث شده تا ماجرا کاملا رسانه ای شود. از طرفی ارسال نامه به کمیته انضباطی برای برخورد با دو وزنه بردار خاطی تن دادن به قانون و ایحاد نظم و دیسیپلین را به همراه خواهد داشت.

علی‌حسینی با زیرکی نخواسته که با یک تصمیم قاطعانه هزینه ای بدهد تا رابطه اش با رفقای دیروز و شاگردان امروزش را کماکان حفظ کرده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد