هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!


هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

به نقل از برترین ها: بارها اعمال بشردوستانه و انسانی سلبریتی‌ها در کمک به خیریه‌ها و بخشش‌هایی از این دست را مرور کرده‌ایم، این بار اما قرار است سراغ داستان‌هایی برویم که افراد غریبه و غیر معروف از برخی از ستاره‌های مشهور سینما و موسیقی نقل کرده‌اند. قرار است همراه هم از تعدادی از این داستان‌ها با خبرشویم، داستان‌هایی که از بخشندگی ستاره‌هایی حکایت دارد که از شاد کردن دلِ یک غریبه لذت می‌برده‌اند.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

دواین جانسون (دِ راک) و شاد کردن دل کودکان در کریسمس

دواین جانسون بارها و بارها ثابت کرده فقط در فیلم‌های پرخرجِ هالیوودی مانند قهرمان‌ها رفتار نمی‌کند و از آن دست سلبریتی‌هایی است که کارهای خیریه‌اش فقط در ادا و نقش بازی کردن خلاصه نمی‌شود. جانسون دقیقا بر اساس همین شخصیت وقتی با پدری روبرو شد که برای مخارج کریسمس و شاد کردن دل دو فرزندِ بی مادرش در مضیقه مالی بود، خیلی سریع دست به کار شد.

بیشتر بخوانید: تصاویر باورنکردنی از خانه‌های زیبای سلبریتی‌ها!

در کریسمسِ آن سال جانسون با قبول تمام هزینه‌های برگزاری جشنِ سال نو، دل این پدر را حسابی شاد کرد اما اعمالِ انسان دوستانه این بازیگر در آن زمان به همین‌جا ختم نشد. در آن زمان جانسون به همراهی دیگر بازیگرِ هم‌کارش یعنی جان کرازینسکی، مبلغِ قابل توجهِ 5 میلیون دلار را به یک خیریه خاص بخشید. این خیریه با هدف خرید و توزیع اسباب بازی در بین خانواده‌های کم بضاعت فعالیت می‌کند و به این ترتیب جانسون نشان داد در کنار شهرت و درآمد بسیار بالا هنوز دغدغه کودکانی را در دل دارد که مانند خود او در دوران کودکی وضعیت مالی مساعدی ندارند.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

جانی دپ و پیش خدمتی که حسابی شگفت‌زده شد!

البته لازم به ذکر است که جانی دپ هم مانند بیشتر ستارگان خوشنامِ هالیوود، بارها به خیریه‌های مختلف کمک مالی کرده است اما موضوع این مقاله شاد کردن دلِ یک غریبه است. جانی وقتی 15 نفر از هوادارانش را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شیکاگو برد علاوه بر قبول صورت حساب 5 هزار دلاری، با تقدیم کردن 4 هزار دلار انعام به یک پیش‌خدمت حسابی او را خوشحال کرد.

همان‌طور که مشخص است پیش‌خدمتِ خوش شانس حسابی از آقای سوپراستار ممنون بود و درباره او گفت:"جانی از نزدیک فردی بسیار مهربان، کاریزماتیک و شیرین بود و همواره با صدایی بسیار آرام صحبت می‌کرد. او اصلا نمی‌خواست توجه خاصی به او شود یا مانند بعضی از افراد مشهور دیگر به هیچ وجه تقاضاهای عجیب و غریب نداشت.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

کالین فارل و رابطه خاصش با "استرس"

این بازیگر 46 ساله بریتانیایی در شاد کردن دل افراد غریبه سابقه طولانی دارد اما در این بخش فقط به رابطه کالین و یک فردِ بی‌خانمانِ خاص به نام استرس می‌پردازیم. کالین ابتدا این فرد بی‌خانمان را با خود به خرید برد و چیزی در حدود 4 هزار دلار برای او لباس مناسب و کفش خرید. در ادامه این بازیگر هالیوودی علاوه بر بخشیدنِ چیزی نزدیک به هزار دلار به استرس، برای او اتاقی اجاره کرد و کرایه این اتاق را پیشاپیش پرداخت.

بیشتر بخوانید: 10 سلبریتی که ثابت کردند زیبایی به سن نیست! + تصاویر

البته ظاهرا این اولین باری نبود که کالین و استرس با هم برخورد کرده‌اند و رابطه آن‌ها به 4 سال قبل بازمی‌گردد. در آن زمان کالین فارل به استرس کمک کرد تا جایزه 2 هزار دلاری یک ایستگاه رادیویی را برنده شود. بر طبق قوانین این ایستگاه رادیویی، هر شنونده‌ای که می‌توانست یک ستاره را همراه خود به مکان این ایستگاه ببرد، برنده این جایزه می‌شد.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

لیدی گاگا و مهمان کردن ۸۰ طرفدار به پیتزا

این موزیسین 36 ساله هم بارها و بارها نشان داده در کنار شهرت، دغدغه‌های انسانی و اجتماعی هم دارد و نامِ او به کرات در زمینه کمک به خیریه‌های مختلف به گوش رسیده است. داستان این بخش اما به زمانی برمی‌گردد که لیدی گاگا پس از کنسرتش مشغول امضا دادن به تعدادی از هوادارانش بود و وقتی دید این پروسه حسابی طول کشیده است، تصمیم جالبی گرفت.

لیدی گاگا به یک پیتزا فروشی در همان نزدیکی رفت و 80 پیتزا برای طرفدارانش سفارش داد. او علاوه بر پرداخت صورت حساب چند هزار دلاری این رستوران، ظاهرا در حدود همین مبلغ هم به کارکنان پیتزا فروشی انعام داده است و به این ترتیب برای همه این افراد یک شب به یادماندنی ساخت.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

کریس هِمزورث و پاداش به یک جوان

داستان این بازیگر بسیار مشهور هالیوود اندکی با بقیه ستاره‌های این مقاله متفاوت است و او بدون دلیل سراغ یک غریبه نرفته است. داستان از آن جایی آغاز شد که آقای بازیگر کیف پولش را در یک رستوران جا گذاشت و ادامه ماجرا طوری پیش رفت که شاید کریس نمی‌توانست از دادن یک انعام حسابی چشم‌پوشی کند.

کیفِ پول بازیگر نقش تور را یک جوان 17 ساله پیدا کرد و برای رساندن این کیف و محتویاتِ ارزشمندش به دست این ستاره سینما، حسابی خود را به دردسر انداخت. در نهایت وقتی کیف به دست کریس رسید، او آن‌قدر از دست نخورده بودنِ محتویاتِ کیفش خوشحال بود که نه تنها تمام چند هزار دلار پول نقدِ موجود در کیفش را به او بخشید بلکه بعدها برای او هدایای ارزشمندی هم فرستاد.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

تیلور سوئیفت و واقعیت بخشیدن به رویای یک دانش‌آموز

شاید تکرار مکررات به نظر برسد اما تیلور سوئیفتِ 32 ساله هم بارها و بارها نشان داده آماده کمک به دیگران به خصوص هوادارانش است. داستان این موزیسین در این مقاله اما به برخورد او با یک دانش آموز پرتغالی اختصاص دارد. این دانش آموز رویای دانشجو شدن در یکی از دانشگاه‌های بریتانیا را در سر داشت و تنها مانع رسیدن به این رویا، شهریه و مخارج بالای زندگی در بریتانیا بود.

تیلور وقتی پشتکار و علاقه این جوان به تحصیل در رشته مورد علاقه‌اش را دید بدون درنگ به حساب او در سایت (Go Fund Me) مبلغِ قابل توجه 30 هزار دلار واریز کرد. سایت و پروژه گو فاند می به این صورت عمل می‌کند که هر فرد با ارسال یک ویدئو، وضعیت و هدفش را بیان می‌کند و مشخص می‌کند برای رسیدن به آن هدف به چه میزان پول احتیاج دارد و بقیه کاربران با مشاهده این ویدئو و در صورت رضایت به او در راه رسیدن به هدفش کمک مالی می‌کنند.

هفت ستاره مشهور که غریبه‌ها را شگفت‌زده کردند!

زک افرون و شاد کردن دل یک هوادار

این خاطره از این بازیگر 34 ساله به زمانی بازمی‌گردد که یک هوادار از او خواهش می‌کند که با هم یک عکس یادگاری داشته باشند. از بخت بد این جوان، گوشی تلفن همراهش در حین گرفتن سلفی با زک به زمین می‌افتد و صدمه قابل توجهی می‌بیند.
زک وقتی ناراحتی این هوادار بابت این اتفاق را مشاهده کرد خیلی زود به این نتیجه رسید که نباید اجازه دهد این جوان با ناراحتی از پیش او برود.

به این ترتیب زک افرون برای این جوان که چهره‌اش در تصویر هم مشخص است یک گوشی آیفونِ جدیدِ تقریبا هزار دلاری خرید و این طرفدار را حسابی خوشحال کرد. بنا به گفته‌های جوان هوادار، زک همچنین او را به پشت صحنه فیلمِ جدیدش دعوت کرد و با او قرار گذاشت در زمانِ مناسب حسابی با هم وقت بگذرانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در