پیام تسلیت سخنگوی شورای شهر تهران به خانواده مرحومه مهسا امینی


پیام تسلیت سخنگوی شورای شهر تهران به خانواده مرحومه مهسا امینی

سخنگوی شورای شهر تهران در پیامی درگذشت مرحومه مهسا امینی، حمزه حمداللهی و شهید علی سراوانی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پیامی اظهارداشت:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف چند تسلیت باید به چند خانواده عرض کنم، تسلیت نخست به خانواده مرحومه مهسا امینی برای از دست دادن دختر جوانشان که سخت دردناک است؛ اما البته به کرات و توسط همه عزیزان داخل و خارج، انقلابی و غیر انقلابی به آن پرداخته شد.

وی افزود: تسلیت دوم به خانواده مرحوم حمزه حمداللهی، پاکبان موسپید عزیزی که چند روز پیش در حین رفت و روب معابر یکی از محلات تهران با برخورد با خودرو از دنیا رفت؛ در حالی که پدر ۸ فرزند و سرپرست خانواده ای بود و با زحمت خود در این سن و سال می‌باید روزی‌آور خانواده‌اش باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تسلیت آخر به خانواده شهید علی سراوانی، جوان ۲۹ ساله که از کادر نیروی انتظامی بود و همین پریروز در استان گلستان در حین مقابله با اشرار با داشتن فرزند سه ماهه کوچکش به شهادت رسید.

وی بیان داشت: از دست دادن عضوی از خانواده، برای فرزندان یا پدر و مادر و یا سایر اعضای خانواده بسیار سخت است؛ خصوصا اگر آنکه به حسب ظاهر امروز نیست، نان آور و سرپرست خانواده باشد.

نادعلی یادآور شد: کاش چشم‌هامان بیشتر می‌دید؛ کاش همه چیز را می‌دیدیم و کاش تنها با آدرس غرب و از دهلیز تنگ عدسی دوربین‌های آنها، چیزها برایمان معنا پیدا نمی‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه