کشتی آزاد قهرمانی جهان| از دست دادن برنز با ضربه فنی؛ محمدیان روی سکو نرفت


کشتی آزاد قهرمانی جهان| از دست دادن برنز با ضربه فنی؛ محمدیان روی سکو نرفت

محمدحسین محمدیان آخرین شانس مدال ایران در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین محمدیان که پیش از اعزام به مسابقات جهانی یکی از شانس‌های اصلی وزن 97 کیلوگرم در غیاب رشید سعداله‌اف محسوب می‌شد، باوجود قرعه خوبی که داشت اما به فینال نرسید.

او بعد از یک دور استراحت ساموئل شرر از سوئیس و ماگومد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و در نیمه نهایی 4 بر یک مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد تا حریفش به فینال برود و او شانس کسب مدال برنز جهان را داشته باشد.

محمدیان که سال 2014 هم صاحب نشان برنز جهانی شده بود در رده‌بندی ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان را در پیش داشت و در حالیکه پیش از او، رحمان عموزاد تیم کشورمان را صاحب دومین نشان طلا کرده بود، در حالیکه در دقیقه اول کشتی محمدیان از ناحیه گوش دچار خونریزی شده بود و چند بار کشتی به همین دلیل قطع شد، از زیرگیری محمدیان و مقاومت و تلاش کشتی‌گیر آذربایجانی نتیجه مبارزه 2-یک به سود نماینده ایران دنبال شد.

محمدیان در ادامه 2 امتیاز دیگراز خاک کردن حریف به دست آورد تا نتیجه در تایم اول 4-یک به سود او شود.

در وقت دوم درحالیکه پای کشتی‌گیر از تشک بیرون رفته بود و درخواست چلنج کادرفنی تیم ملی یک امتیاز دیگر به کشتی‌گیر آذربایجانی داد تا نتیجه 4-4 مساوی شود و اقدام به زیرگیری از سوی او، منجر به ضربه فنی شدنش شد و مدال برنز جهان را از دست داد.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد ایران با رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در 65 و 92 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود و رضا اطری، محمد نخودی و حسن یزدانی در 61، 79 و 86 کیلوگرم به 3 مدال نقره و یونس امامی و امیرحسین زارع در 74 و 125 کیلوگرم 2 مدال برنز رسیده بودند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022