پدر مهسا امینی: فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود


پدر مهسا امینی: فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود

پدر مهسا امینی گفت: بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

پدر مهسا امینی: فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود

به گزارش راهبرد معاصر امجد امینی، پدر مهسا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، در توصیف این واقعه گفت: برای مسافرت در تهران بودیم به همراه برادرش وقتی در اول مترو پیاده می شود، از سوی ماموران گشت ارشاد مورد تذکر و او را سوار ماشین می کنند.

امینی افزود: براساس آنچه از سوی حاضرین در ماشین به ما منتقل شده در ماشین هم چندین بار به ماموران گفته بود که من بچه شهرستان هستم جایی را بلد نیستم، اجازه ندادند پیاده شود.

وی اظهار کرد: بعد از اینکه به پاسگاه برده شده چه اتفاقاتی افتاده است را نمی دانیم فیلمی که به ما نشان دادند تقطیع شده بود آنچه نشانمان دادند را قبول ندارم.

پدر مهسا امینی از عدم حضور به موقع اورژانس انتقاد کرد و گفت: براساس تصاویری که نشانمان دادند نیروهای اورژانس در ابتدای ورود به صحنه انگونه که باید سرعت عمل از خود نشان ندادند و به دور خود می چرخیدند.

وی افزود: عدم سرعت در رساندن دخترم به بیمارستان موجب شد بعد از اینکه دچار ایست قلبی شده ایست مغزی بکند، از همه بدتر اینکه به همراه دخترم کسی را نفرستاده بودند تا جایکه پرستارها می گفتند نمی دانستیم باید با چه کسی تماس بگیریم پرستاران می‌گفتند نه شماره تماسی، نه همراهی تا اینکه پسر کوچکم که 17 سال دارد او را در بیمارستان پیدا کرد و تازه آن وقت بود که ما فهمیدیم.

وی گفت: معتقدم مهسا را دیر به بیمارستان منتقل کردند و اولین روز پزشکان به من گفتند که امیدی به نجات نیست و دخترتان مرده است.

پدر مرحوم امینی همچنان اصرار دارد که دخترش سابقه بیماری نداشته و در سلامت کامل بوده و هیچ مریضی نداشته است.

وی در ادامه به تماس تلفنی رییس جمهور و ابراز همدردی و تسلیت وی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور ظهر امروز طی تماسی مرگ شینا را به ما تسلیت گفت، انتظار ما این است که ابعاد مختلف این مسئله را به صورت شفاف هرچه زودتر روشن کنند و موضوع را پیگیری و اجازه ندهند خون دخترم پایمال شود.

پدر مهسا امینی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم، مقصرین و یا مقصران احتمالی مرگ دخترم به صورت مشخص معرفی و به سزای عمل خود برسند.

وی به وجود کبودی روی پاهای دخترش اشاره کرد و با بیان اینکه از متولیان بیمارستان خواستم پزشک قانونی موضوع کبودی که روی پاهای ژینا وجود دارد را بررسی کنند، اذعان کرد: متاسفانه به این خواسته من پاسخ ندادند درخواست ما از مسئولان پیگیری است صدای ما را بشنوند.

امجد امینی ضمن تقدیر از ابراز همدردی مردم و هم استانی ها گفت: دخترم بی گناه از بین رفت از مردم تقدیر می‌کنم شرایط و وضعیت خوبی ندارم تنها درخواستم پیگیری کامل موضوع و رسیدگی به موضوع است./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!