3 قبضه سلاح از افسران خواب‌آلود ربوده شد


3 قبضه سلاح از افسران خواب‌آلود ربوده شد

رسانه‌های رژیم موفت صهیونیستی امروز یکشنبه از یک اتفاق پرده برداشتند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب» رخ داده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از یک اتفاق پرده برداشتند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب» رخ داده بود.

روزنامه عبری معاریو گزارش داد، در جریان این حادثه، چند فرد ناشناس، سه اسلحه را از سربازانی ربودند که در یک دوره آموزشی شرکت کرده بودند، ولی خواب بودند.

پایگاه خبری «شمس نیوز» به نقل از معاریو گزارش داد، افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه، موفق شدند این سلاحها را به دست آورند. سربازان صهیونیستی که سلاحشان ربوده شده، در دوره افسران توپخانه شرکت کرده بودند.

این روزنامه با بیان اینکه این اتفاق، یک «خطر امنیتی بزرگ است»، تأکید کرد، ارتش صهیونیستی هم در این باره تحقیقات خود را آغاز کرده است؛ زیرا این، برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

3 قبضه سلاح از افسران خواب‌آلود ربوده شد

به گفته این روزنامه، ارتش صهیونیستی این سربازان را از ادامه دوره منع کرد و مدعی شد که این نیروها برای حفظ جان صدها سرباز، شایستگی ندارند.

در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی فروردین ماه گذشته نقشه‌ای را منتشر کرد که در آن مواضع و پایگاه‌های مخفی این رژیم افشا شده بود. این نقشه را فرماندهی جبهه داخلی ارتش صهیونیستی منتشر کرد.

قرار بود ارتش رژیم صهیونیستی در نقشه خود مناطق مراکز آزمایشگاهی ویروس کرونا را برای نظامیان صهیونیست منتشر کند، اما به اشتباه موقعیت اکثر پایگاه‌های اسرائیل از جمله پایگاه‌هایی که این رژیم معمولاً درباره آنها سکوت اختیار می‌کند را منتشر کرده است. این پایگاه‌‌ها متعلق به نیروی هوایی ارتش اسرائیل و همچنین سرویس‌های اطلاعات این رژیم هستند.

ارتش صهیونیستی پیشتر اطلاعاتی درباره این مراکز و پایگاه‌ها منتشر نکرده بود و این برای اولین بار است که موقعیت و اطلاعات این پایگاه‌ها افشا می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید