شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!


فردی که با ترفند برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، از حساب شهروندی برداشت غیرمجاز کرده بود، به چنگ قانون افتاد. به گزارش خراسان، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار تلفنی خبر داد و اظهار کرد این متهم با ترفند...

فردی که با ترفند برنده شدن در مسابقات صدا و سیما، از حساب شهروندی برداشت غیرمجاز کرده بود، به چنگ قانون افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار تلفنی خبر داد و اظهار کرد این متهم با ترفند برنده شدن در مسابقات صدا و سیما پس از دریافت اطلاعات حساب بانکی قربانیان خود، به کلاهبرداری از آن‌ها اقدام می‌کرد. سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: شهروندی میان سال با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز۸۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش، به این پلیس مراجعه و طرح شکایت کرد.

وی افزود: در این زمینه، فرد کلاهبردار طی تماس تلفنی با قربانی خود بحث برنده شدن در قرعه‌کشی خوش حسابی همراه اول را مطرح و پس از اغفال و گرفتن رمز حساب کاربری او به فعال سازی اینترنت بانک قربانی و سپس برداشت غیرمجاز ۸۴۰ میلیون ریال اقدام کرده بود.

وی افزود: پس از دریافت اظهارات شاکی و با بررسی‌های تخصصی، متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و پرونده تکمیل و به دستگاه قضایی ارجاع شد.

این مسئول انتظامی در این خصوص به مردم توصیه کرد: هرگز به پیامک‌ها یا تماس‌های تلفنی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی توجه نکنید و هیچ گاه اطلاعات حساب‌های بانکی و کدهای محرمانه‌ای را که توسط بانک‌ها برای شما ارسال می‌شود در اختیار دیگران قرار ندهید چرا که در صورت برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی‌ها هیچ ضرورتی ندارد که شهروندان برای دریافت جایزه خود مبلغی را پرداخت یا اطلاعات حساب بانکی خود را برای کسی ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا