سپاه نهادی هویت آفرین است


سپاه نهادی هویت آفرین است

عزت خواه سپاه را به عنوان نهادی هویت آفرین معرفی کرد و گفت: سبزی مقاومت سپاهیان با سرخی شهادت عجین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه هدف از دیدار با سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح را ارتقاء سطح همکاری ها، استفاده از ظرفیت تیپ ۴۸ فتح در ارائه خدمات به مجموعه آموزش و پرورش و قدردانی از خدمات و زحمات این یگان عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سپاه را به عنوان نهادی هویت آفرین معرفی کرد و افزود: سبزی مقاومت سپاهیان با سرخی شهادت عجین شده است.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهیدانی دانست که افتخار پوشیدن لباس مقدس سپاه را بر تن داشته اند.

عزت خواه با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید افزود؛ مهر مقدمه ای دارد و مقدمه آن هفته دفاع مقدس است و این نشان از پیوند نزدیک خون و قلم دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خون شهیدان امنیت می آورد تا در سایه آن قلم علما به حرکت دربیاید.

وی افزود :مهر امسال را به یاد سنگر نشینان و سربازان گمنام سپاه آغاز می کنیم.

عزت خواه از همکاری مجموعه تیپ ۴۸ فتح به خصوص در زمینه تامین وسایط نقلیه جهت توزیع کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل و همکاری مجموعه تیپ ۴۸ فتح و آموزش و پرورش استان را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری ها در زمینه ها دیگر نیز ادامه داشته باشند.

سردار حسن حکمتیان نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان اظهار داشت: تیپ ۴۸ فتح قدمگاه شهیدان والامقام استان بوده و اگر امروز ادعا داریم که به نسبت جمعیت استان رتبه اول ایثارگری هستیم بخاطر رشادت های سربازان تیپ ۶۸فتح بوده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیپ ۴۸ فتح علاوه بر مسئولیتی که در جهت تامین امنیت مرزهای کشور بر عهده دارد، در حوزه محرومیت زدایی، درمان، آموزش و... خدمات ارزشمندی به مردم در مناطق محروم داشته و امروز مفتخریم که امید مردمی هستیم که از همه جا ناامید شده اند و تیپ ۴۸ فتح آخرین نقطه امیدشان است.

سردار حکمتیان مسئولیت های سپاه را چند منظوره دانست و به حضور سپاه در بحرانها مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر مشکلات و بلایای طبیعی اشاره کرد و آمادگی تیپ ۴۸ فتح را برای همکاری هر چه بیشتر با آموزش و پرورش اعلام داشت.

وی با اشاره به نقش و منزلت والای معلمان گفت: خلاقیت، ابتکار، شخصیت امروزمان را مدیون معلمان دلسوزی هستیم که عمر خود را برای تربیت و انسان سازی صرف می کنند.

گفتنی است در این دیدار حسنعلی عزت خواه با اهداء لوح تقدیر از سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و مجموعه همکاران ایشان به جهت همکاری در خصوص توزیع کتب درسی تقدیر و تشکر نمود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر