حماس خواستار تشدید مقاومت فراگیر علیه اشغالگران اسرائیلی شد


حماس خواستار تشدید مقاومت فراگیر علیه اشغالگران اسرائیلی شد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تشدید مقاومت فراگیر و همگانی علیه اشغالگران اسرائیلی در واکنش به توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تشدید مقاومت فراگیر و همگانی علیه اشغالگران اسرائیلی در واکنش به توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم تاکید کرد که حصارکشی بخش‌های وسیعی از اراضی روستای "احمیر" در بخش "الفارسیه" واقع در اغوار شمالی با هدف سیطره بر آن جهت توسعه شهرک سازی، غارت اراضی فلسطینیان و جنایتی دیگر علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین است.
برهوم اشاره کرد که ادامه سیاست کوچاندن فلسطینیان و تبعیض نژادی علیه آنان، هرگز منجر به محو آثار تاریخی این سرزمین و بازداشتن فلسطینیان از ادامه مبارزات مشروع خود برای رسیدن به آزادی و بازگشت آوارگان نخواهد شد.
وی ضمن تمجید از مبارزات فلسطینیان در کرانه باختری، عموم فلسطینیان را به گسترش دایره مقاومت و درگیری با اشغالگران اسرائیلی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن تا برچیدن آنان از این سرزمین دعوت کرد.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها