پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در استان سمنان برگزار می‌شود


پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در استان خبر داد و گفت: این پیاده روی روز یکم مهرماه سال جاری با هدف گرامی داشت یاد شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با کمیته‌های متعدد شامل اصناف، برگزاری مراسم، شهری و فضا سازی، تبلیغات و رسانه، یادواره‌ها و … از ماه‌ها قبل کار خود را آغاز و برنامه‌های متنوعی در این ایام تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مردمی و با محوریت گرامی داشت یاد شهدا و همچنین تجلیل از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و همسران شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، تاکید کرد: برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی همزمان با هفته دفاع مقدس یکی از این برنامه‌های محوری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این پیاده روی خانوادگی روز یکم مهرماه در استان برگزار می‌شود، گفت: گرامی داشت یاد سه هزار شهید استان از جمله محورهای اصلی این رویداد معنوی خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس از راویان نیز استفاده می‌شود تا به خصوص برای نسل جوان، مجاهدت‌های رزمندگان تبیین شود، بیان داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به فضاسازی هفته دفاع مقدس اهتمام خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید