ساماندهی 1200 تیم برای رزمایش بزرگ «میثاق با یاوران ولایت»


ساماندهی 1200 تیم برای رزمایش بزرگ «میثاق با یاوران ولایت»

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: هزار و ۲۰۰ تیم برای اجرای رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت در استان سازماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دفاع مقدس کارخانه انسان سازی بوده است و در آن افراد با گرایش‌های مختلف ساخته و پرداخته شدند، افزود: رسالت امروز ما این است که ارزش‌های دفاع مقدس را به درستی و به شایستگی روایت و منعکس کنیم.

وی اظهار داشت: امروز بیشتر از گذشته نیازمند همبستگی و وحدت ملی هستیم زیرا دشمن تلاش دارد با بهره گیری از حوادث و رخدادها، همبستگی ملی و روحیه شهادت طلبی را بین ملت کمرنگ کند.

وی شعار ما مقاوم هستیم را شعار هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد و گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس بسالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) سعی کردیم برنامه‌ها را متناسب با مناسبت‌ها طراحی کنیم.

سردار مسلمی با اشاره به طراحی یک رویداد فرهنگی با عنوان «قهرمان شهیدم» اظهار داشت: برنامه‌هایی با عنوان آوای مقاومت، دانشگاه ایثار، بازدید از آسایشگاه جانبازان و زیست شهیدان، ایجاد کارگاه‌های سبک زندگی، اکرام حسنی و غیره طراحی شده است.

فرمانده سپاه کربلا، برپایی حلقه‌های وصل، بهشت گردی، قاب ماندگار، تماشاخانه، سینمای مقاومت محله، نمایی از بهشت، پویش قهرمان شهیدم، ستارگان هدایت، نهضت وصیت نامه خوانی شهدا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: رزمایش میثاق با یاوران ولایت نیز همزمان با دفاع مقدس در استان عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی با اظهار اینکه در این برنامه قرار است از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و خانواده‌های آن دیدار شود، گفت: هزار و ۲۰۰ تیم برای اجرای این رزمایش ساماندهی شدند و این رزمایش صبح سه شنبه با اعلام رمز آغاز می‌شود و گردان‌های مختلف در آن حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه کربلا عطرافشانی گلزارهای شهدا را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: سلسله یادواره‌هایی با عنوان آبروی محله در محلات استان اجرا می‌شود و دیدار با نخبگان علمی و دانشگاهی ازدیگر برنامه‌ها است.

سردار مسلمی، نشست‌های بصیرتی، یادواره شهدای دانش آموزی در برخی شهرستان‌ها، اجرای برنامه به نیابت از رفیق شهیدم را از دیگر طرح‌ها برشمرد و گفت: برپایی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بسیج از ششم تا هشتم مهرماه در رامسر از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ به مدت پنج شب در موزه فرهنگی دفاع مقدس استان بازسازی می‌شود، گفت: یادواره شهید شاخص کارگری کشور نیز در هفته دفاع مقدس در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی و جهان آرا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بیان کرد و گفت: طرح‌های محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سرفصل‌های مختلف با ۲۲۷ پروژه عمرانی محرومیت با ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین خبر از وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان