برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در مورد کشمیر و فلسطین در نیویورک


برگزاری  نشست سازمان همکاری اسلامی در مورد کشمیر و فلسطین در نیویورک

قرار است «حسین ابراهیم طه»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدارهای دوجانبه ای با سران کشورها و روسای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « minutemirror»، قرار است «حسین ابراهیم طه»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدارهای دوجانبه ای با سران کشورها و روسای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی داشته باشد.

بر اساس بیانیه ای که دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در جده منتشر کرد، اعلام شد که این دبیرخانه میزبان نشست هماهنگی سالانه در سطح وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی خواهد بود.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با نمایندگان سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نیز دیدار خواهد کرد.

حسین براهیم هیأت بلندپایه ای را در نیویورک برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد (UNGA) برعهده خواهد داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی همچنین با کمیته شش نفره سازمان همکاری اسلامی در مورد فلسطین، گروه تماس مسلمانان در اروپا، گروه تماس جامو و کشمیر و گروه تماس در مورد مسلمانان روهینگیا در میانمار دیدار خواهد کرد.

سازمان همکاری اسلامی تا کنون نشست های بسیاری را در مورد بررسی مسئله فلسطین برگزار کرده است و این بار هم در نشستی که قرار است برگزار شود تحولات جاری در سرزمین های اشغالی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی