نسخه قویتر دانگ فنگ T5 یا فردا T5 مدل 2023 معرفی شد


نسخه قویتر دانگ فنگ T5 یا فردا T5 مدل 2023 معرفی شد

طی ماه جاری مدل‌های قابل توجه از برندهای چینی ارائه شده است. یکی از آنها کراس اوورDongfeng Fengxing (Forthing) T5 مدل 2023 در نسخه Mach Edition...

طی ماه جاری مدل‌های قابل توجه از برندهای چینی ارائه شده است. یکی از آنها کراس اوورDongfeng Fengxing (Forthing) T5 مدل 2023 در نسخه Mach Edition است که نسخه قدرتمندتر فردا T5 محصول مونتاژی خودروسازی فردا محسوب می‌شود. بر اساس گزارشات این کراس اوور در 20 سپتامبر سال جاری به بازار عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن وجود ندارد. این خودرو در نسخه جدید ارتقاهای آشکاری را در نمای بیرونی و داخلی دریافت کرد و همچنین چندین گزینه اضافی به آپشن‌های آن اضافه شده است که قبلاً وجود نداشت.

کراس اوور دانگ فنگ T5 از نظر ظاهری به روز شد، اما زبان طراحی شرکتی را حفظ کرده است. بدنه خودرو به رنگ آبی آسمانی رنگ شده است که به طور هماهنگی با خطوط متضاد به رنگ نارنجی روشن ترکیب شده است. مورد دوم تغییرات و بکارگیری رنگ نارنجی در طراحی جلوپنجره رادیاتور، ورودی های جانبی سپر و قسمت پایین درب ها است. چراغ‌های جلو گرافیک نسبتاً ساده‌ قبلی را حفظ کرده، اما این گرافیک چراغ‌ها با کلیت طراحی نمای جلوی خودرو همخوانی کامل دارد. جلوپنجره جدید خودرو دانگ فنگ T5 کاملا تغییر کرده و بزرگ تر شده است و ظاهری خشن به خودرو می دهد. بر روی سقف ریل نصب شده است. به طور کلی، کراس اوور دانگ فنگ T5 شیک و اسپرت به نظر می رسد. در قسمت عقب، این خودرو از نظر سبک شبیه به نسخه Prosperity قبلی است و تغییر آنچنانی نکرده است.

نسخه قویتر دانگ فنگ T5 یا فردا T5 مدل 2023 معرفی شدفضای داخلی دانگ فنگ T5 جدید

فضای داخلی نیز دانگ فنگ T5 جدید طراحی بسیار جالب توجه دارد. این موضوع در خصوص طراحی و تجهیزات آن صدق می کند. کیفیت متریال داخلی افزاییش پیدا کرده است و ترکیبی از چند رنگ خاکستری، نارنجی و سفید با سیاه همزمان جلوه جالبی به فضای داخلی دانگ فنگ T5 جدید داده است. کنسول مرکزی یک دیزاین جدید را به خود می‌بیند و یک داشبورد بزرگ، یک پنل بزرگ سیستم اطلاعات و سرگرمی نصب شده به صورت عمودی و دریچه های تهویه مطبوع با لبه های نارنجی در این داشبورد جدید خودنمایی می‌کنند. صندلی ها قابلیت تنظیم موقعیت و تکیه گاه جانبی را دارند. نسخه های پنج و هفت صندلی برای خودرو دانگ فنگ T5 جدید قابل انتخاب است.

زیر کاپوت این کراس اوور یک موتور توربوشارژ 1.5T مدل ماخ قرار خواهد گرفت. حجم این پیشرانه مانند بسیاری از پیشرانه‌های چینی 1.5 لیتر است اما عملکرد آن به 190 اسب بخار ارتقا پیدا کرده و گشتاور 300 نیوتن متر را تولید می‌کند. یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال نیرو را به محور جلو برعهده دارد.

نسخه قویتر دانگ فنگ T5 یا فردا T5 مدل 2023 معرفی شدنمای عقب دانگ فنگ T5 مدل 2023

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق