کیانوش در آستانه حذف دوباره از تیم ملی!


کیانوش در آستانه حذف دوباره از تیم ملی!

امروز جلسه کمیته انضباطی کیانوش رستمی و علی هاشمی به خاطر درگیری لفظی در اردوی تیم ملی، برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه به نظر می رسید با تغییر در راس فدراسیون وزنه برداری و بازگشت برخی چهره های نامدار به تیم ملی، حواشی به کمترین حد خود رسیده، اما درگیری لفظی علی هاشمی و کیانوش رستمی در اردوی بابلسر این تیم را به حاشیه برد؛ جدالی که موجب شد تا هاشمی و رستمی اردوی تیم را ترک کنند.
البته ترک اردو از سوی ۲ عنوان‌دار جهان با واکنش فدراسیون وزنه‌برداری همراه شد. حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون با بیان اینکه رستمی و هاشمی باید پاسخگوی رفتار خود باشند گفت: فدراسیون تصمیم دارد تا امروز کمیته انضباطی را برگزار کند تا به موضوع این ۲ نفر رسیدگی شود.
البته سعید علی حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری هم که شاهد این ماجرا بوده، قرار بود در جلسه امروز حاضر شود، اما گویا به دلیل جلسه دفاعش در دانشگاه به جلسه کمیته انضباطی نمی‌رسد.
به هر حال باید دید فدراسیون وزنه برداری در خصوص این دو وزنه بردار باتجربه چه تصمیمی خواهد گرفت. کیانوش رستمی که از بعد از المپیک 2016 ریو دائما در کشمکش با فدراسیون بوده و نتوانسته مقام درخوری هم در مسابقات مختلف کسب کند، حالا بار دیگر درگیر یک حاشیه جدی شده است. او تا چند ماه قبل هم به دلیل اختلاف با رییس فدراسیون در اردوها حاضر نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا