در جلسه خصوصی بین کی‌روش و نکونام چه گذشت؟


جزییات جلسه نکونام با کی‌روش در هتل المپیک برای اهالی فدراسیون و مردم مهم است، جایی که تکلیف اضافه شدن دستیار ایرانی به تیم ملی مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی؛ گفته می‌شود در جلسه ای که بین جواد نکونام و کارلوس کی روش در هتل المپیک...

جزییات جلسه نکونام با کی‌روش در هتل المپیک برای اهالی فدراسیون و مردم مهم است، جایی که تکلیف اضافه شدن دستیار ایرانی به تیم ملی مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گفته می‌شود در جلسه ای که بین جواد نکونام و کارلوس کی روش در هتل المپیک برگزار شد، نکو از علاقه‌اش به پروژه فولاد گفته و اینکه دوست ندارد این پروژه را به خطر بیاندازد.

اگرچه به نظر سرمربی فولاد به صراحت پیشنهاد کی روش را رد نکرده اما نزدیکانش می‌گویند با وجود علاقه بیش از حد او به تیم‌ملی و به رغم احترام ویژه‌ای که برای کی‌روش قائل است، بعید است این پیشنهاد را بپذیرد.

در جلسه خصوصی بین کی‌روش و نکونام چه گذشت؟

اگر نکونام قید تیم‌ملی را بزند، دومین و حتی به عبارت دیگر سومین بار است که در طول یک فصل، از پیشنهادهای وسوسه‌کننده چشم‌پوشی کرده است. بار اول در ابتدای فصل، مدیران استقلال، نیمکت تیم‌شان را می‌خواستند به او بسپارند اما نپذیرفت، بار دوم شایعه انتخاب او به جای اسکوچیچ سر زبان‌ها افتاد که آن هم به نتیجه نرسید و حالا هم گویا حضورش در کادرفنی کارلوس کی روش منتفی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد