آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک کارآفرین


 آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک کارآفرین

اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی با تأکید بر این که بانک کارآفرین همزمان با بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک را اجرایی خواهد کرد، گفت: سپرده گذاران برای شرکت در دومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک تنها چهار روز فرصت دارند.

وی با تأکید بر این که حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در دوره جاری، یک میلیون ریال خواهد بود، افزود: بدیهی است جهت شرکت در قرعه کشی علاوه بر حفظ حداقل موجودی(صد هزار تومان)، طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه کشی ضروری است.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

 آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی بانک کارآفرین
مدیر بانکداری تجاری و شخصی همچنین به جوایز دومین دوره قرعه کشی نیک آفرین اشاره کرد و گفت: بانک کارآفرین به مناسبت بیست و سومین سالگرد بانک و به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک، به‌ قید قرعه ۲۳ جایزه یک میلیاردریالی،۲۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی،۲۳جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۳ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

برزنونی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود. امتیاز کسب‌شده توسط دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه نیک آفرین از اول مهر ماه ۱۴۰۰(پایان دوره نخست جشنواره) تا پایان ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود.

مدیر بانکداری تجاری و شخصی در پایان تأکید کرد: سپرده گذاران از یک سو در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد و از سوی دیگر، از سود معنوی افتتاح حساب های قرض الحسنه بهره مند خواهند شد، تا بانک را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی نظیر تجهیز و نوسازی مدارس، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج زوجین و سایر امور، یاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام