خاموشی سرورهای بزرگترین استخراج کننده اتریوم


خاموشی سرورهای بزرگترین استخراج کننده اتریوم

اترماین، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج اتریوم، پس از انتقال اتریوم از یک مکانیسم اثبات کار به یک مکانیسم اجماع اثبات سهام، سرورهای خود را تعطیل کرد.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ شبکه اتریوم ارتقاء فنی و نرم افزاری مورد انتظار خود را در 15 سپتامبر به پایان رساند و به طور کامل به مکانیزم اثبات سهام تبدیل شد. این ارتقا به ماینرهای اتریوم شوک بدی وارد کرد زیرا دیگر امکان استخراج اتر در هیچ شبکه ای وجود ندارد.

در طول مرج، کارت‌های گرافیک قدرتمند استخراج با سرمایه‌گذارانی جایگزین شدند که اتر را برای حقوق اعتبارسنجی در نظر می‌گرفتند. سرمایه گذاران وظایف اعتبار سنجی، از جمله تأیید معاملات جدید و موجود را انجام خواهند داد.

چند روز پس از تولد اتریوم 2.0، سرورهای استخراج اترماین یک پرداخت مستقل را به ماینرهای موجود پس از هرگونه مانده معلق بدهی به ماینرها آغاز کردند. اترماین ، برای حفظ ارتباط با تحول اتریوم، در آگوست 2022 استکینگ استخرها را راه‌اندازی کرد، جایی که ماینرها می‌توانند از فعالیت‌های استخراج به استخرهای استیکینگ تغییر مکان دهند. استخرهای استیک اترماین به کاربران امکان می دهد کوین ها را به اشتراک بگذارند، بازدهی داشته باشند و حقوق اعتبار سنجی را در شبکه به دست آورند.

استخراج اتریوم، قبل از ادغام، طی سال‌های اخیر به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده بود. ماینرها برای حل پازل های ریاضی با یکدیگر رقابت کردند و اترماین بزرگترین شرکت استخراج اتر در جهان بود. ماینرها برای هر مشکلی که با موفقیت حل می شد، پاداش هایی به شکل اتر دریافت می کردند.

اترماین و دیگر استخرهای ماینینگ قدرت محاسباتی را از طریق ماینرهای گروهی جمع آوری کردند تا شانس خود را برای شکستن کدها برای حل معماهای بلاک چین در شبکه اتریوم افزایش دهند. سپس شرکت‌های ادغام شده، پاداش‌های به‌دست‌آمده را در میان ماینرهای فعال شرکت‌کننده در استخرها به اشتراک می‌گذارند.

در حالی که ارتقاء اتریوم انتظارات زیادی را در بازارها به همراه داشت، اما همه از مرج راضی نبودند. از آنجایی که هیچ درآمدی از استخراج اتریوم ایجاد نمی‌شود، به نظر می‌رسد برخی از ماینرها از این ضرر ناراضی هستند، زیرا باید به اثبات سهام روی بیاورند و اتریوم را برای حقوق اعتبارسنجی در نظر بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد