آغاز به کار پنجمین نمایشگاه کمپینگ و آفرود


آغاز به کار پنجمین نمایشگاه کمپینگ و آفرود

صبح امروز پنجمین نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه میزبان برخی خودروسازان و نسخه های آفرود خودروهای آن ها است.

این نمایشگاه توسط اوکافیر برگزار شده و میزبان علاقه مندان به حوزه طبیعت گردی و آفرود است. در این رویداد برخی خودروهای آفرودی حضور پیدا کرده اند و از سویی شرکت های مختلف، تجهیزات جدیدی را برای محصولات دو دیفرانسیل و ون ها معرفی کرده اند. ایران خودرو دیزل و آمیکو از جمله خودروسازانی هستند که به صورت مستقیم در این رویداد حاضر شده اند و پیکاپ های دو دیفرانسیل خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

همچنین در این نمایشگاه خودروهای مختلف آفرودی و کمپر نیز حضور دارند و از سویی برخی شرکت های سازنده تجهیزات سفر هم آخرین محصولات خود را در این رویداد عرضه می کنند. در پنجمین نمایشگاه کمپینگ و آفرود امکان خرید تجهیزات مختلفی برای خودروهای آسنا، KMC T۸، مکث کلوت، فوتون تونلند، تویوتا لندکروزر، پرادو، هایلوکس، هیوندای H۳۵۰، ون های بر مبنای تویوتا هایس و… وجود دارد و مجموعه های آفرودی مختلف، قطعات جدیدی را برای ارتقای این خودروها به نمایش گذاشته اند.

پنجمین نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تا ۳۱ شهریور در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برقرار است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید اقدام کنند.

منبع: اسب بخار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس