قهرمان آسیا، مقصد احتمالی امین اسماعیل‌نژاد


قهرمان آسیا، مقصد احتمالی امین اسماعیل‌نژاد

در صورت حل شدن مشکل سربازی امین اسماعیل نژاد این بازیکن در فصل جدید برای پیکان به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، یقینا امین اسماعیل‌نژاد یکی از پدیده‌های ایران و حتی کل مسابقات لیگ ملت‌ها بود. او کار خود را در آن مسابقات به عنوان ذخیره صابر کاظمی آغاز کرد اما در همان هفته اول توانست خود را به ترکیب شروع‌کننده تیم ملی تحمیل کند.

امین اسماعیل‌نژاد در بازی‌هایی که در لیگ ملت‌ها به میدان رفت، نمایش‌هایی فراتر از حد انتظار داشت تا جایی‌که حتی بعد از دیدار ایران و لهستان سرمربی سابق لهستانی‌ها یعنی ویتال هینن اعتراف کرد که امین بهترین بازیکن لیگ ملت‌هاست و نمی‌داند او تا الان کجا بوده است.

انتظار می‌رفت که اسماعیل‌نژاد در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز ستاره اصلی تیم ملی والیبال ایران باشد اما او هرگز نتوانست این انتظارات را برآورده کند. البته بسیاری معتقد هستند که مسائل روحی و روانی در این عملکرد اسماعیل نژاد نقش مهمی ایفا کرده است.

بحثی که در ماه‌های اخیر درباره امین اسماعیل نژاد وجود داشته به قضیه سربازی او مربوط می‌شود. هنوز حدود یک سال از خدمت سربازی این بازیکن باقی مانده و او قانونا باید در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود. با این حال پیگیری ها حاکی از آن است که با کمک فدراسیون والیبال مشکل این بازیکن حل شده است. همچنین شنیده‌ها از آن است که قهرمان آسیا یعنی پیکان مقصد احتمالی اسماعیل نژاد خواهد بود و او احتمالا در فصل جدید شاگرد پیمان اکبری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان