واکنش وزارت ارتباطات به خبر سانسور نام مهسا امینی در اپراتورهای موبایل


واکنش وزارت ارتباطات به خبر سانسور نام مهسا امینی در اپراتورهای موبایل

طی روزهای گذشته کاربران از سانسور نام مهسا امینی در اپراتورهای موبایل خبر دادند که این موضوع واکنش وزارت ارتباطات را به همراه داشت.طی روزهای گذشته کاربران از فیلتر نام مهسا امینی در اپراتور همراه اول خبر دادند و گزارش‌ها حاکی از آن است که مشترکان...

طی روزهای گذشته کاربران از سانسور نام مهسا امینی در اپراتورهای موبایل خبر دادند که این موضوع واکنش وزارت ارتباطات را به همراه داشت.

طی روزهای گذشته کاربران از فیلتر نام مهسا امینی در اپراتور همراه اول خبر دادند و گزارش‌ها حاکی از آن است که مشترکان این اپراتور نمی‌توانند پیامکی که در آن نام مهسا امینی درج شده را برای مخاطبان خود ارسال کنند. در همین راستا مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در واکنش به این موضوع اعلام کرد این وزارتخانه به همراه اول در این خصوص هیچ دستوری نداده است.

واکنش وزارت ارتباطات به خبر سانسور نام مهسا امینی

محمد احسان خرامید، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات در خصوص فیلتر نام مهسا امینی در اپراتور همراه اول با اعلام این که این وزارتخانه دستوری در این زمینه به هیچ‌یک از اپراتورها نداده، تاکید کرد:

وزارت ارتباطات در این زمینه دستوری به هیچ یک از اپراتورها نداده و همچنین هیچ دستوری برای فیلتر پیامک‌هایی که در آن نام مهسا امینی وجود دارد نیز دریافت نکرده است.

منبع :Isna

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید