بیت کوین باز هم سقوط کرد/ چرا ارزهای مجازی امروز منفی شدند


بیت کوین باز هم سقوط کرد/ چرا ارزهای مجازی امروز منفی شدند

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین حدود 7 درصد سقوط کرد و کانال 19 هزار دلاری را هم از دست داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین 6.95 درصد سقوط کرد و حتی نتوانست کانال 19 هزار دلاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم حفظ کند.

بر همین اساس هر بیت کوین هم اکنون 18 هزار و 468 دلار خرید و فروش می‌شود. این قیمت نسبت به هفته پیش نیز بیش از 16 درصد افت کرده است. ارزش کل بازار جهانی بیت کوین هم به 353 میلیارد دلار رسیده اما نکته حائز اهمیت حجم مبادلات 24 ساعت گذشته بیت کوین است که نسبت به روزهای قبل تقریبا دو برابر شده است.

در 24 ساعت اخیر 2 میلیون و 109 هزار بیت کوین به ارزش 34 میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است. تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم امروز به 19 میلیون و 154 هزار و 868 عدد رسید.

دیگر ارزهای مجازی هم امروز اوضاع بهتر از بیت کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه نکردند به گونه‌ای که اتریوم بیش از 9 درصد ریخت و به 1297 دلار در هر واحد رسید. ریپل هم 9.2 درصد سقوط کرد و 34 سنت دست به دست می‌شود.

بیت کوین باز هم سقوط کرد/ چرا ارزهای مجازی امروز منفی شدند

کاردانو نیز 8.5 درصد پایین آمد و به 43 سنت رسید. دوج کوین هم سقوط 7.2 درصدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رساند و هم اکنون با قیمت 5 سنت دست به دست می‌شود. پولکادات افت بالای 10 درصدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رسید و 6.2 دلار قیمت گذاری شد.

به طور کلی در معاملات امروز، ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی 6.8 درصد منفی شد و به 900 میلیارد دلار رسید.

به گزارش رویترز، در معاملات امروز بیت کوین حتی تا 18 هزار و 387 دلار هم پایین آمده بود. نگرانی‌ها نسبت به اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌تر از یک سو و از سوی دیگر فاصله گرفتن سرمایه‌گذاران از دارایی‌های با ریسک بالا در سایه بالا رفتن نرخ بهره در اقتصادهای بزرگ جهان از جمله دلایل افت امروز ارزش بازار ارزهای مجازی بوده است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022