لیگ برتر والیبال؛ یک‌ میزبانی دیگر پس گرفته شد


لیگ برتر والیبال؛ یک‌ میزبانی دیگر پس گرفته شد

کفپوش سالن آیت‌الله خاتمی اردکان تعویض شده و در صورت تایید نمایندگان فدراسیون، تیم ایفاسرام می‌تواند در اردکان میزبان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور 14 تیم برگزار خواهد شد و بر اساس اطلاعیه قبلی سازمان لیگ، مسابقات مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در سه شهر تهران، یزد و ارومیه پیگیری می‌شود.

برگزاری مسابقات والیبال لیگ برتر با الزام کفپوش استاندارد موجب شد تا تیم‌های لیگ برتری برای مهیا کردند کفپوش‌های استاندارد تمام تلاش خود را به کار گیرند. این موضوع علاوه بر حفظ سلامتی بازیکنان والیبال که سرمایه‌های اصلی والیبال کشور هستند، باعث ایجاد سالن‌های اختصاصی و استاندارد والیبال در استان‌های مختلف ایران خواهد شد.

در همین راستا در اطلاعیه جدید سازمان لیگ آمده است: با توجه به استانداردسازی کفپوش سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان و در صورت تایید نمایندگان اعزامی فدراسیون والیبال، تیم ایفاسرام می‌تواند دیدارهای خانگی خود را در این سالن برگزار کند.

لازم به ذکر است نمایندگان فدراسیون والیبال روز شنبه دوم مهرماه از این سالن بازدید خواهند داشت و در صورت تایید سالن، تیم ایفاسرام اردکان در هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان (چهارشنبه دوم مهرماه) میزبان شهداب یزد خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟