ریتم شیش و هشت تیم ملی در اردوی اتریش(عکس)


ریتم  شیش و هشت  تیم ملی در اردوی اتریش(عکس)

دو ستاره ایران در جام جهانی 2018 در اردوی اتریش هم یار تمرینی شدند.

به گزارش "ورزش سه" نوبت تمرینی صبح تیم ملی در اردوی اتریش به کار با وزنه و بدنسازی گذشت. جایی که ریکاردو سیلوا، بدنساز پرتغالی و 45 ساله تیم ملی برنامه تمرینی بدنسازی ملی‌پوشان را تدوین کرده بود و در آیتم‌هایی از این تمرینات ملی‌پوشان باید به کمک همدیگر حرکات را پشت سر می‌گذاشتند.
مرتضی پورعلی‌گنجی و سعید عزت‌الهی، دو ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا در امارات، در این بخش از حرکات ترکیبی با یار تمرینی هم بودند و با هم، کارهای مدنظر سیلوا را انجام می‌دادند.
دو بازیکنی که به واسطه بازی‌های پرتعداد ملی مشترک، شناخت متقابل در زمین و رابطه بسیار خوبی بیرون از آن با هم دارند و حالا به نظر در اردوی اتریش بعد از مدت‌ها دوری مرتضی از تیم ملی بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند.
نکته جالب در خصوص بازیکنان شماره شش و هشت تیم ملی، سابقه هردو بازیکن در بازی به عنوان هافبک دفاعی است‌. عزت‌الهی که از ابتدا تا به امروز در این پست برای تیم‌های باشگاهی و تیم ملی بازی کرده و پورعلی‌گنجی هم تا پیش از مطرح شدن نامش برای حضور در تیم ملی زیر نظر کی‌روش، به عنوان یک هافبک میانی در نفت تهران به بازی گرفته می‌شد.

ریتم "شیش و هشت" تیم ملی در اردوی اتریش(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی