کدام سلبریتی ها وارد بازار رمزارزها شده اند؟


کدام سلبریتی ها وارد بازار رمزارزها شده اند؟

فراگیری اکوسیستم رمزارزها در طول سال‌ها به میزان قابل توجهی در میان سلبریتی‌ها افزایش یافته - که عمدتاً به دلیل تبلیغات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سال ۲۰۲۱ است. سلبریتی ها به طور مداوم به حمایت از بازار کریپتو ادامه می دهند.

اقتصاد آنلاین – مهرداد فرامهر؛ در طول سال گذشته، افراد مشهور شروع به کاوش در اکوسیستم‌های فراتر از NFT کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا حضور خود را در تجارت، بازی و سایر راه‌های سرمایه‌گذاری متنوع کنند. در به معرفی برخی از تاثیرگذارترین سلبریتی‌ها که در سال گذشته وارد بازار رمزارزها شده‌اند، می‌پردازیم.

کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC، یکی از پردرآمدترین ورزشکاران است، اخیراً با Tiger.Trade، یک برنامه تجارت کریپتویی، همکاری کرده است. بخشی از این معامله شامل حضور مک گرگور در یک بازی داخلی است که کاربران می توانند برای برنده شدن جوایز انحصاری بازی کنند.

کدام سلبریتی ها وارد بازار رمزارزها شده اند؟

قبل از این قرارداد به عنوان سفیر Tiger.Trade، مشارکت مک گرگور در کریپتو از طریق UFC با Crypto.com بوده است که در آن به مبارزان پاداش‌هایی به صورت ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شد.

عرضه این بازی اگرچه با استقبال خوبی از سوی طرفداران برای گرافیک و جوایز آن مواجه شد، اما انتقادات مربوط به کمبود داستان را نیز در پی داشت. برخلاف اکثر مبارزان برتر UFC، مک گرگور نام خود را با پروژه های NFT که اکنون از بین رفته اند مرتبط نکرده است و به حفظ رازداری در مورد انتخاب های سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال ادامه می دهد.

مارشال ماترز، با نام مستعار امینم، یکی از افراد مشهور نادری است که به دلیل سرمایه گذاری در NFT مشهور شده است. وی مجموعه Bored Ape EminApe NFT را به قیمت ۴۶۰۰۰۰ دلار خریداری کرد که یک گردنبند با زنجیر طلا و کلاه خاکی رنگ را به تصویر می‌کشد که امینم بر سر می‌گذارد.

کدام سلبریتی ها وارد بازار رمزارزها شده اند؟

ارتباط امینم با کریپتو به سال 2018 باز می گردد، زمانی که این رپر در آلبوم تازه منتشر شده خود به نام Kamikaze از بیت کوین نام برد. با این حال، خرید NFT نیز علاقه او را به سرمایه‌گذاری‌ در بازار رمزارزها را نشان داد. در ژوئن 2022، امینم موزیک ویدیویی با مضمون NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) منتشر کرد که شامل اسنوپ داگ، اسطوره رپ و همکار علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال بود.

در حالی که امینم به طور علنی تمایلی به هیچ دارایی رمزنگاری خاصی برای سرمایه گذاری ندارد، این رپر به همکاری با BAYC برای اجراهای زنده ادامه می دهد.

موقعیت اسنوپ داگ به عنوان یک سلبریتی در دنیای ارزهای دیجیتال با توجه به مشارکت فعال او در این فضا برای چندین سال مشخص است. اولین تعامل اسنوپ با جامعه کریپتو با هشدار او نسبت به تقلیدکنندگانی که توکن‌ها و NFTهای جعلی با برند اسنوپ داگ را بازاریابی می‌کردند آغاز شد.

پس از کسب دانش در مورد صنعت کریپتو، این رپر با پروژه‌های رمزنگاری متعددی از جمله مبادلات رمزنگاری، Web3، بازی‌ها و NFT همکاری کرد و به طور موثری باعث تسریع پذیرش جریان اصلی کریپتویی شد.

کدام سلبریتی ها وارد بازار رمزارزها شده اند؟

اخیراً، اسنوپ داگ از راه اندازی یک رستوران جدید در لس آنجلس با الهام از NFT های BAYC به نام Bored and Hungry خبر داد. با وجود کمرنگ شدن هیاهوی تبلیغاتی در مورد NFT ها، اسنوپ داگ همچنان به این اکوسیستم علاقه خود را نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند