پوشش زنده مراسم رونمایی از معماری Ada Lovelace و کارت های گرافیک RTX 40


پوشش زنده مراسم رونمایی از معماری Ada Lovelace و کارت های گرافیک RTX 40

بالاخره موعد چندین ماهه انتظار علاقه‌مندان به کارت‌‎های گرافیک انویدیا برای ملاقات با نسل جدید سری RTX 40 تیم سبز فرا رسیده است. در واقع این مراسم جهت رونمایی از معماری Ada Lovelace برگزار خواهد شد تا بستر جذاب ساخت کارت‌‎های گرافیک سال آینده...

بالاخره موعد چندین ماهه انتظار علاقه‌مندان به کارت‌های گرافیک انویدیا برای ملاقات با نسل جدید سری RTX 40 تیم سبز فرا رسیده است. در واقع این مراسم جهت رونمایی از معماری Ada Lovelace برگزار خواهد شد تا بستر جذاب ساخت کارت‌های گرافیک سال آینده انویدیا مشخص شود. در ادامه با پوشش زنده این مراسم همراه ما باشید.

رویداد پیش روی انویدیا که با نام GeForce Beyond برگزار خواهد شد پس از مدت‌ها انتشار شایعات و اخبار پیرامون کارت‌های گرافیک RTX 40 در آن شاهد رونمایی از معماری جدید آدا لاولیس تیم سبز خواهیم بود.

پوشش زنده مراسم رونمایی از معماری Ada Lovelace و کارت های گرافیک RTX 40

ساعت شروع مراسم انویدیا GeForce Beyond

بنابر اعلام شرکت، این رویداد در ساعت 19:30 روز سه شنبه 29 شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و ما نیز در شهر سخت افزار قصد داریم این مراسم را به صورت زنده پوشش داده و همراه شما دوستان باشیم.

طبق اطلاعات غیر رسمی منتشر شده، این مراسم به صورت ویژه به معرفی ویژگی‌های ریزمعماری Ada Lovelace خواهد پرداخت و به احتمال بسیار زیاد اولین اطلاعات در مورد قیمت و برخی ویژگیهای کارتهای گرافیک رده بالای سری RTX 40 مانند RTX 4090 و RTX 4080 منتشر خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود کارت‌های گرافیک جدید انویدیا از سری آر تی ایکس 40 تا یک ماه آینده برای اولین بار در خروجی فروشگاههای سخت‌افزاری برای خرید قرار گیرند ولی در مورد قیمت آنها هنوز نمی‌توان به صورت قطعی صحبت کرد.

همچنین برخی صحبت‌ها و تصاویر نیز پیرامون معرفی یکی از نسخه‌های Ti کارت‌های گرافیک جدید مطرح شده که بعید به نظر می‌رسد در این رویداد شاهد رونمایی و معرفی آنها باشیم.

به هر حال این رویداد نیز مانند دیگر مراسم انویدیا در شهر سخت‌افزار پوشش داده خواهد شد و از همین صفحه می‌توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید.

پس تا شروع رویداد و رونمایی از ریز معماری Ada Lovelace و کارت‌های گرافیک RTX 40 انویدیا همراه ما باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس