دپوی 13 کیلوگرم تریاک در منزل مواد فروش جنوب پایتخت


دپوی 13 کیلوگرم تریاک در منزل مواد فروش جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «ضرغام آذین» گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه‌دار جنوب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم رسیدگی به موضوع را...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «ضرغام آذین» گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه‌دار جنوب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برروی سوژه موردنظر مشخص شد متهم به تازگی یک بار مواد مخدر را از مرز‌های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به حومه تهران در صدد توزیع و فروش آن در محدوده جنوب پایتخت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بعد چندین ساعت رصد اطلاعاتی، متهم در حالی که در مخفیگاهش حضور داشت، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۳ کیلو تریاک کشف شد. متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید