پایان اختلافات اردوی تیم ملی در کمیته انضباطی/ رستمی و هاشمی آشتی کردند


پایان اختلافات اردوی تیم ملی در کمیته انضباطی/ رستمی و هاشمی آشتی کردند

رستمی و هاشمی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری با هم آشتی کردند.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری در خصوص درگیری لفظی به وجود آمده بین کیانوش رستمی و علی هاشمی در اردوی تیم ملی در بابلسر ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه طرفین توضیحات خود را در خصوص اتفاق به وجود آمده بیان کرده، در نهایت آشتی و فدراسیون را ترک کردند.

مولازاده، سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری درباره این جلسه گفت: «جلسه خیلی خوبی برگزار شد و در دوره‌های جدید کمیته انضباطی هدف اصلی ما حفاظت از سرمایه‌های ملی است. کمیته انضباطی دنبال ایجاد حاشیه نیست. وزنه برداری رشته سختی است و در اردو‌های تیم ملی فشار روانی قطعا بیشتر خواهد شد. همان طور که عرض کردم هدف ما حفاظت از این عزیزان است. تک تک این عزیزان که در سراسر ایران تمرین می‌کنند مورد حمایت ما هستند.»

او ادامه داد: «توصیه‌های لازم به این ورزشکاران عزیز انجام شد. برخورد این دوستان هم با هم خوب بود و حرفهایشان را زدند. مطالب را ما شنیدیم و نتیجه نهایی به زودی صادر خواهد شد. درباره مسائلی که در اردو پیش می‌آید ما خستگی و بار روانی را در نظر گرفتیم. طرفین در جلسه از یکدیگر رسما عذرخواهی کردند و در حضور سرپرست فدراسیون و سایر دوستان این اتفاق افتاد. خدا را شکر برنامه به شکل خوبی پیش رفت و دو طرف از اتفاقاتی که افتاده بود ابراز ندامت کردند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس