این فیلم نبش قبر نیست؛ تجربه است!


این فیلم نبش قبر نیست؛ تجربه است!

ضد انقلابیون طبق معمول با ذوق فراوان مردم را به تجمع و اعتراض فراخوانده و معلوم نیست این بار برای رسیدن به هدف شوم خود قرار است چند جوان معصوم و بی گناه را قربانی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مستند نبش قبر نیست بلکه نگاهی بی پروا به دروغ پردازی‌های معاندان برای بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه است.

سمیه فیض الله پور دختر ۱۸ ساله ای که ۱۶ فروردین سال ۹۱ به بهانه حضور در مدرسه از خانه خارج و نهایتا پنج شنبه ۲۴ فرودین ماه همان سال، حوالی ساعت ۱۱ صبح پیکر بی‌جانش در حاشیه سیمینه رود بوکان پیدا می‌شود. متاسفانه از همان ابتدای حادثه خبری با مضمون متجاوزان بعد از تجاوز دختر را کشتند با تصویر یک دختر هندی با لباس قرمز در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بلافاصله عده‌ای با داستان سرایی از پیکر نیمه سوخته او با اتوی لباس و جای سیگار خبر دادند و عده‌ای دیگر از تجاوز چندین ارازر و اوباش به دخترک جوان چه حکایت‌ها که نکردند.

متاسفانه مردم تحریک شدند به خیایان‌ها آمدند و مقابل فرمانداری و زندان شهر تجمع کردند و اقدام به سنگ پرانی کردند. از سوی دیگر رسانه‌‌های ضدانقلاب از کومله و دموکرات گرفته تا بی بی سی و صدای امریکا دست از پا نمی‌شناختند و بیانیه علیه نظام و حاکمیت صادر و آن را متهم کردند؛ اما در نهایت دفتر خاطرات سمیه از رازهای زندگی او پرده برداشت. در نهایت پزشکی قانونی هیچ آثاری از تعرض و تجاوز به او نیافت و معلوم شد که براثر زیاده‌روی در مصرف مشروب و مواد جان خود را از دست داده است.

همچنین می‌توان به فریناز خسروانی کارمند هتل در مهاباد که سقوط وی از طبقه سوم هتل در روز ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۴ باعث مرگش شد، اشاره کرد که از همان ابتدا روایت‌های دروغین مختلفی از طریق رسانه‌های ضد انقلاب درباره مرگ نابهنگام و دلخراش این دختر جوان منتشر شد، به طوری که در اسرار داشتند موضوع را امنیتی کنند و متهم کردن دستگاه‌های امنیتی در مرگ او به بهانه‌ بود که تا چندین رو سرخط خبری بسیاری از رسانه‌هایشان بود.

به طوری که مدعی بودند یک فروشنده ملزمات هتل داری و مشاور ارتقا کییفت خدمات هتل که از قضا غیربومی بود تحت عنوان کارمند و عامل نهاد های امنیتی که قصد تعارض به این دختر جوان را داشته و فریناز برای حفظ آبروی خود را از طبقه سوم هتل به پایین انداخته پرده اول این دروغ گویی بود. و سپس انگشت اتهام به سمت مدیر هتل نشانه گرفته شد که در نهایت مردم و جوانان تحریک شدند هتل چند میلیاردی که نوید رونق گردشگری مهاباد و گام‌های مهم برای جذب سرمایه گذاری شخصی در این شهرستان را میداد، در آتش خشم جوانان از همه جا بی خبر سوخت.

تلفن همراه و پیامک‌های رد و بدل شده بین این دختر و دوست پسرش از واقعیت ماجرا پرده برداشت آنها به دور از چشم کارمندان هتل باهم قرار گذاشته بودند و پس آشکار شدن دختر می‌خواهد از تراس طبقه سوم به طبقه دوم برود و از آنجا از طریق پارکینک از هتل خارج شود از ارتفاع سقوط می‌کند و در جا جان می‌دهد. همچنین گزارش پزشکی قانونی از عدم هرگونه تعارض و تجاوزی به وی خبر می‌دهد و مردم مهاباد می‌مانند و ده‌ها جوان در زندان محکوم به پرداخت صدها میلیون تومن خسارت آتش خشم خود می شوند.

متاسفانه این بار کلید واژه اعتراض آشوب و برهم زدن آرامش روانی جامعه نام دخترک جوان ۲۲ ساله سقزی که در سفرش به تهران به خاطر پوشش نامناسب توسط پلیس دستگیر و در لحظاتی که در کلاس توجیهی شرکت داده شده در برابر چشمان ده‌ها نفر دیگر دچار عارضه قلبی می‌شود و بر زمین می‌افتد. فیلم‌های دوربین مدار بسته روابتی دقیق و بی‌نقص از حادثه ارائه می‌‌دهند اما همان‌های که نیروی انتظامی را متهم به پنهان کاری و عدم انتشار فیلم های دوربین های مدار بسته کردند، این بار از تقطیع و حتی ساختگی بودن فیلم‌ها گفتند. در حالی که مهسا در سال ۹۱ به علت تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته و بارها به دلیل مشکلات قلبی و عروقی در بیمارستان بستری شده و به ناگاه دچار حمله قلبی می‌شود.

ضد انقلابیون طبق معمول با ذوق فراوان مردم را به تجمع و اعتراض فراخوانده و معلوم نیست این بار برای رسیدن به هدف شوم خود قرار است چند جوان معصوم و بی گناه را قربانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)